Tuesday, April 29, 2014

Pretty and brown (ning From China vol 4)

Iga päev on nagu sünnipäev, sest kuu aega tagasi tellidud kaup tilgub iga päev kohale.
Eile sain kätte ühe kleidi. Täna oli pakke koguni kaks: kleit ja käekell.
Kleitite ma praegu ei näita, neist peaks seljas pilti tegema.
Käekellade fänn ma ei ole. Ostsin ühe kaks aastat tagasi Chenonceau lossi suveniiripoest. Enne seda oli mul viimati vist käekell 13 aastaselt, aga see oli kaunis veripunasest lakknahast Gucci. Me Alariga ei saanudki aru, kas ta oli võlts või mitte, sest leidsime ta kaltsukast ja sealt võib igasuguseid asju saada. Igaljuhul võib aru saada, et käekellavaimustust mul pole, kuni nägin Aliekspressis ühte käekella, mis näeb välja nagu käevõru-pael-rihm. Sellised on mulle varem ka meeldinud, aga pole lihtsalt vajadust tundnud. Nüüd küll aga armusin ning 2.85 euroga saigi see kell mu omaks. Olen väga rahul. See on täpselt nagu olema peab, ilus, mugav, kerge :)

 Teine kell on ka ülilahe ja pilkupüüdev. Olen selle eest kõvasti kiita saanud. Rihmapealne minirihm on mu ema leiutis. Õiged rihmad suutsin ära lõhkuda :/

Minu teine brown and pretty toode täna on Body Shopi Brasiilia pähkli duššikreem. Avastasin, et pean kohe-kohe oma kliendikaardile kogunenud raha ära kulutama. Nuusutasin neid nii kaua, et imelik hakkas. Tegelikult oleksin äärepealt võtnud hoopis Moringa duššigeeli. Kartsin, et see muutub liiga vängeks ja tüütuks, samas kui Brasiilia pähkel on magus ja koorene, tunnen seal isegi kergelt karamelli. Moringa geeli tahan siiski ka, see võiks olla kasvõi üks mu sünnpäeva soov (kõik The Body Shopi tooted võiks olla :D).
Lähen kohe ja proovin uue toote järgi. Lõhn on küll selline, et hoopis sööks.

No comments:

Post a Comment