Saturday, April 26, 2014

Roos, koogid ja õrnad hetked

Eile oli koolis, kus töötan 12nda klassi lõpukella aktus.
Minul nendega enam tunde polnud. Lõpetasin tööpäeva enne kella kahtteist ning läksin Humanasse šoppama.
Kell 13 algas aktus, kuhu ka kõik gümnaasiumiastme õpetajad olid oodatud. Väga kena oli. Väikesed lapsed rääkisid, miks on hea olla suur, suuremad lapsed laulsid, direktor pidas kõnet. Kõik nägid väga kenad välja. Iga õpetaja sai ühe punase roosi. Ma oleks küll eelistanud, et mulle oleks andnud lille keegi minu õpilastest, aga samas tean, et ega nad ju jagama ei hakanud, et kes täpselt kellega tuttav on. Sain lillekese koju toodud ning iga natukese aja tagant käin seda nuusutamas.
Seejärel oli koos õpilastega koogisöömine (ausõna, kui ma vaid ei jälgiks, mida söön...jube hea ja magus tort oli).
Enne kui bussi peale läksin, käisin lillepoest läbi, et oma roosile ampull osta. Kui kohalikust kaubanduskeskusest väljusin, seisis üks mu (endistest) väga headest õpilastest oma suure ja kõrge autoga (äkki oli Hummer) poe ukse ees, tundus, et ootas kedagi. Hakkasin autost mööda minema, kuid siis mõtlesin, et kuidas ma lähen nii, et õpilasele otsagi ei vaata. Vaatan siis teda, tema vaatas mind, naeratas ja lehvitas. Naeratasin vastu.
Kui bussijaama poole kõndisin, tuli pisar silma. Mõned tublid inimesed said ikka päris armsaks nende 8 kuuga. Loodan, et puutun nendega ikka ka tulevikus kokku.

Õhtul ootas mind kodus uus pluus Hiinast (pildidl). Jälle nagu sünnipäev!
Läksin Marile külla, et lihtsalt aega veeta ja ka rootsi keele testid ära teha. Sõime rõdu peal õhtust. Niiiiiiii mõnus oli :) Kahju kohe, et mul endal rõdu pole.


Tänane on möödunud enamasti ühte prantsuse keelset esseed kirjutades. Avastasin eelmise esseega, et palju lihtsam on teha enne eesti keelne valmis. Siis on mõtted juba olemas, vaja vaid grammatika pärast muretseda. Eelmisel korral polnud nii tehes ka kirjavigu eriti, seega peaks selline süsteem toimima.
Üle pika aja jõudsin täna ka kooki teha. Olen kaua kohupiima koogist unistanud....ja punasest veinist.

Hästi lihtne ja hea kook on. Ostisn plaadikoogi pulbrit. Segasin veega. 3 pakki kohupiima, 2 mina, rosinaid, konservvirsikuid, suhkrut, natuke jahu, koogipulbritainaga panin kihiti vormi ja ahju pooleks tunniks 180 kraadi juures.
Kahest tükkist jäi igal juhul väheks.

No comments:

Post a Comment