Wednesday, April 23, 2014

From China vol 2

Täna tuli tuju enne tööle minekut blogida. Kell on 6.14, ilm on kaunis ja päikseline (kuid külm).
Sain esmaspäeval kätte oma kauaoodatud ehtepaki.
Tellisin 3 kaelakeed, millest kaks on imeilusad, kuid üks pole üldse selline nagu pilt näitas ning selle kohta kirjutan ka kaebuse. Ma ju ometigi tellisin teistsuguse toote.
 Selle keega olen väga rahul. Kandsin seda eile koolis ning panen ka täna tööl kaela.


See kee on ideaalne. Täpselt nagu pildil. :)


Ja see on siis see õnnetuke, kes pidi olema hõbedase ketiga, kivid pidid olema teistsugust rohelist värvi, osad kivid on ühel pool ühtemoodi, teisel pool teistmoodi paigutatud. Kujutan ette, et näiteks musta topi ja tumedate teksade või seelikugavõib ta päris efektne jääda, aga samas ma pole kindel, kui palju seda kannaksin. Esialgu on plaan kee maha müüa, äkki kellelegi teisele meeldib see väga.

Eile õhtul hakkasime emaga koos mulle maksiseelikut õmblema. Teeme seekord hästi korralikult. Otsustasin, et ei taha poest osta (ja kuna olen pikk, siis netist tellida ei julge). Ise tehtud seelik on originaalne ja kokkuvõttes ikkagi odavam, kui poest ostetud :) Proovisin eile väljalõigatud seelikut endale ümber ja tundub, et tuleb väga lahe. Loodetavasti saame täna selle valmis ka.

No comments:

Post a Comment