Saturday, May 3, 2014

DIY suveseelikud

Võtsin endale eile vaba päeva. Mitte 100% vaba, tööle pidin ikka minema, aga üle pika aja tegelesin minimaalselt ülikooli asjadega. Ainult õhtul lugesin natuke didatika materjale.
Ülejäänud aja õmblesin.
Lõpetasin eile hommikul ära maksiseeliku, mida emaga juba eelmisel nädalal alustasime. Kahjuks siis ei osanud ma end korralikult mõõta ning värvel sai liiga lai, pidime ümber tegema. Eile sain sellega aga juba tööle minna.

 Sain kõvasti kiita kolleegidelt. Mõned ütlesid, et olen väga särav. Teised, et mul on kogu aeg väga huvitavad riided.


Teine seelik, mille eile valmis sain on lühem ja õhem mindiroheline seelik. Emale meeldis see isegi rohkem, et suvisem ja kergem. Mulle meeldivad mõlemad väga.
Tahan ka korall-või lõheroosat seelikut. Usun, et varsti saan sellise tunni-kahega valmis. Võin tootma hakata :D
Lisaks pikendasin ühe kleidi alusriiet. Kleidil, mille esmaspäeval sain, oli alusriie liiga lühike, pealisriie aga on läbipaistev. Ostsin laia riidest pitsi ning õmblesin alusriide külge. Nüüd on asi kõvasti parem.

Täna tuleb mul tublisti õppima hakata kuigi on veel asju, mida tahaks parandada ja ümber teha. Ühele kleidile on vaja nööbid ette õmmelda, teine on vaja lühemaks teha. Ülejäänud rohelisest kangast tahaks teha särgi. Oleks pidanud rätsepaks, mitte prantsuse filoloogiks hakkama.

No comments:

Post a Comment