Thursday, May 22, 2014

22.05.14

Täna oli mul täielik hipstergurl123 tunne, kui tahtsin pea igast oma liigutusest pilti teha, kaasaarvatud oma toidust.
Mis siis, et töö ega kool pole veel kaugeltki läbi, otsustasin tänast päeva väga rahulikult võtta ning nautida seda päikest ja soojust ja rohelust.
Peale tööd sättisin end aeda päevitama ja koolitööd tegema. Niisama vedeleda ma ei suudaks. Õigustõlge ja rootsi keel õnneks aitasid.
Mulle väga meeldivad need Garaaži joogid, eriti uus pudelikuju, väga stiilne. Need on just mõnusad kuuma ilma joogid.


Igal pool, kuhu vaatan, on roheline ja metsik loodus :D


Õhtuoode

Tahtis vist ka midagi.

Juba tükk aega tagasi otsustasin, et tahan valget küünelakki. Mul ei ole seda veel varem olnud ja praegu on natuke harjumatu. Päevitunud nahaga jääb see aga väga erk ja ilus. Kasutasin ka võimalust õues värvida. Minu pereliikmed ei kannata ei laki eemaldi ega ka laki enda lõhna. Alati kui toas värvin on kisa lahti.

Ja nüüd hunnik kassipilte minu kiisubeebi tegemistest täna:



No comments:

Post a Comment