Wednesday, May 28, 2014

From China vol 5

Eile ootas mind eksamit koju jõudes 3 pakikest täis toredaid vidinaid.
Harakas nagu ma olen, ei saa ma kuidagi olla ilma, et ei värskendaks oma ehtevarusid. Juba mõnda aega on mulle väga meeldinud sõrmused ning seekord tellisingi endale koguni 4 uut sõrmust.
Mulle väga meeldib see vasakpoolne lilleke :) Ja need küünised hakkasid ka millegipärast väga meeldima.

Sellepärast tahtsin ka küünis-käevõru.
 Kõrvarõnga kogu peab ka täiendama. Nende maskide viga on see ketid pidid lühemad olema. Ma veel ei tea, kas teen lühemaks või kasvatan kaela pikemaks.

Selle kee ainus puudus on see, et sinine kivi ei olnud pildid nii läbipaistev vaid tuhmim. Muidu aga on väga silmatorkav ja värviline.

Ja viimaks pluusike. Selline pikkade varrukatega sinine on mul juba olemas. Karmen tellis pikkade varrukatega valge ning need värvid olid ka väga kenad. Seega ma ei mõelnud kaua kui seda lühemat pluusi nägin. Seljas istub suurepäraselt. Kahju ainult, et nüüd ilmad kehvad on.
Leian, et olen need asjad ära teeninud. Olen koolis tubli olnud ning 4 ainet, mille olen läbinud juba on väga hästi läinud. Täna sain ka akadeemilises eneseväljenduses kiita, et prantsuse keelsete esseede kirjutamise põhimõtted on kenasti selged ning õpetaja eksami pärast ei muretse (mis ei tähendaks, et mina ei muretseks). Nüüd ootan, et saaks hakata oskuskeele tõlget tegema. Ühe teksti sain kätte, see on vitamiinidest, ei tundu eriti hirmus. Nüüd tuleb tervislikust toitumisest huvitumine muud moodigi kasuks kui tervise mõttes.

No comments:

Post a Comment