Sunday, June 1, 2014

Pink nails and cat eyes

Minu armastus küünehooldustoodete vastu aina kasvab.
Kädi eeskujul ostsin endale küünenahkade eemaldaja-pehmendaja (siniste teradega paremal) ja küünepinda siluva laki (parmalt teine). Olen neid kaks korda kasutanud ning vähemalt viimase kahe nädala jooksul pole ma küüneäärset nahka ära lõhkunud. Lisaks ei ole küüned nii hullusti lõhenenud nagu viimasel ajal juhutma kippus. Ei teagi, kas tooted juba mõjuvad või mõjuvad hoopis vitamiinid, mida toidulisanditena võtan.
 Lisaks leidsin Taksi-päevadelt Maksimarketist kaks vahvat lakki. Mul on ainult ühel korral olnud päris roosa küünelakk. Nagu mu sõbrad-tuttavad ilmselt teavad, siis ma ei armasta eriti roosasid asju, kuid see lakk on küll tore, lõbus, suvine. See must pole aga päris must vaid hõbedaste täpikestega. Seda pole veel proovinud, aga loodan, et jääb ka kena. Must võib tunduda küll sünge, aga päevitunud käte-varvaste peal jääb ta väga ilus ning kindlasti mitte "emolik" nagu olen arvamusi kuulnud.
Üle päris pika aja tellisin midagi Oriflame'ist. Seekord valisin välja nii ühe sidruni-raudürdi duššigeeli, mandariini ja teepuuõliga kätedesinfitseerija ning pildil oleva kooriva jalaseebi (mida tohiks ilmselt ka kätepesuks kasutada). Proovisin selle ka juba järgi. Jalad jäid väga pehmed, lisaks on seebil värske sidrunilõhn. Viimane asi pildil on peaaegu otsas. See on üks parimaid jalakreeme, mille olen leidnud. Mul on tihti probleeme kuivade ja lõhenevate kandadega. Belle Jardin'i kreem arnikaekstraktiga on just lõhede vastu ning aitab neil kiiremini paraneda.


Üllataval kombel mulle täitsa meeldib nii roosa lakk, kuigi see on harjumatu. Sinine või oranž oleks palju rohkem minu lakk :D

Päikseprillide suhet olen olnud nõudlik. Kui ei leia sobivaid, siis ei kanna üldse. Õnneks eelmisel kevadel ma siiski sain endale ühe paari prille. Silmad on muutunud küllaltki tundlikuks ereda valguse suhtes. Muidugi võiksin aastaid selle ühe paariga käia, kuid kui neid prille nägin, siis hakkasid nad mulle väga-väga meeldima. Eile käisin neil postkontoris järel. Kvaliteet on väga hea, ei ühtki kriimu. Kindlasti ei saa neid kanda kogu aeg ja kõigega, nad on stiili ja riietuse suhtes natuke nõudlikud, kuid ma usun, et ei jää kombineerimisega hätta. :)
Cat eye sunglasses oli nende nimi. Mulle kui suurele kassifännile peaksid seega sobima.

No comments:

Post a Comment