Thursday, June 12, 2014

Kodused kehahoolitsused vs spahoolitsused

Paar päeva tagasi meenus mulle, et sain jõuluks ühe spaa kinkekaardi, kuid kuna see pool aastat kehtis, siis jäigi seisma ja ootama aega, mil võiksin end premeerida. Pool aastat saab aga järgmisel nädalal läbi ning seega oli mul kiiresti vaja kaart ära kasutada. Sain õnneks tänaseks aja ning loomulikult olin protseduuri ära teeninud, täna pandi jälle kaks hinnet välja: didaktika (prantsuse keele õpetamine)-A ning akadeemiline eneseväljendus (prantsuse keelsete esseede kirjutamine)-B, olen rahul!
Eile alustasin enda ette valmistamist. Käisin saunas. Minu jaoks on saunas käimine omaette rituaal ning alates teismeeast, kui hakkasin rohkem igasuguste iluprotseduuride vastu huvi tundma, on minuga alati olnud saunas kaasas igasugused maksid ja koorijad.
Kui ma tavaliselt kasutan poe maske, siis saunas meeldib mulle neid ise teha. Lemmik kehakoorija on siiani olnud tavaline kohvipuru: odav, tõhus ning nahk lõhnab mõnusalt kohviselt ka järgmisel päeval. Näo jaoks on see liiga tugev, sellepärast teen näole kaerahelbe-hapukoore maski. Eile kehakoorijaid ei kasutanud, sest teadsin, et täna on see niikuinii kavas.
Hoopis vihtusin, tegin näomaski ning panin istumise alla rabarberilehed. Lugesin, et see peaks mu olematule tselluliidile mõjuma. Ma ei tea, kas seda ka tõestatud on, aga tahtsin proovida, kas hiljem on kuidagi teine tunne. Õlle asemel jõin rabarberi vett. Uskumatult suur janu oli. Jõin saunaskäigu ajal ära 2 liitrit vett. Juustele tegin takjajuure õli maski ning hiljem pesin neid kaseviha veega.
Tunne oli otseloomulikult väga hea, puhas, värske, ilus :)

Tänane hoolitsus oli hoopis teine asi. Juba selles mõttes, et ise ei pidanud ma muud tegema, kui Kubija hotell-spaasse kohale minema. Kõigepealt tehti mulle suhkru ja eeterlike õlidega koorivat massaaži. Seejärel pikutasin kilesse ja tekkidesse mähituna natuke aega. Nii lamamisalus kui katted olid soojendusega, mis muutsid protseduuri veelgi efektiivsemaks. Peale kerget uinakut saadeti mind pesema, millele järgnes kerge massaaž kehakreemiga. Kui ma siis lõpuks jälle õue astusin, lõi mulle ninna värske vihmamärg männimetsa lõhn :) Imeline!
Enesetunne on suurepärane, väga lõõgastunud, nagu lubas ka protseduuri nimi "Lõõgastav kehahoolitsus loodusest". Nahk on pehme ja õrn, nagu oleks uus. Sellist asja peaks iga natukese aja tagant laskma teha, eriti talvel.

Ma ei saa neid kahte asja omavahel võrrelda. Saunaprotseduurid on lihtsad, sageli päris tasuta. Neid on hea ise teha. Spaa on ikka kallim, kuid aeg-ajalt võib endale ikkagi natuke luksust lubada ning lasta kellelgi teisel enda eest hoolitseda. Tegu oli küll minu päris esimese kehahoolitsusega (kui jätta välja, et olen varem niisama massaažis käinud), kuid usun, et see polnud viimane ning lisan need oma sünnipäevasoovide nimekirja. :)

No comments:

Post a Comment