Monday, June 2, 2014

Kui tuleb tuju kirjutada, siis pean seda ju ära kasutama...

...isegi kui see tuju tuleb 23.17 õhtul ning hommikul peaks kell 7 tõusma, et tööle minna.
Homme on mu viimane tööpäev enne suvepuhkust. Jube kiirest on aeg läinud. Mäletan esimest päeva nagu see oleks olnud mõni nädal tagasi. Avastasin täna, et mul olid isegi peaaegu samad riided seljas: samad mustad retuusid ning musta-valgekirju pintsak.
Ülikooliga on veel natuke tegemist, aga selle nädalaga peaks kaks ainet kaelast saama ning siis jääbki veel vaid kaks tükki teha, kusjuures ühest eksamiesseest on mul peaaegu pool tehtud. Võib öelda, et olen päris tubli.
Käisin täna haiglas vanatädi vaatamas. Ta küsis, kas olen 10 kg alla võtnud. Ütles, et kindlapeale ikka 10 kg on vähem, isegi siis kui kinnitasin, et ei ole nii palju. Muidugi oleneb võrreldes millega, 72 kg on mu senise elu saavutus, viimati olin aga 62 kg millegagi. Pole üldse tubli tunne, sest trenni pole aega eriti teha ning magusaisu on suur. Sõidan küll igale poole rattaga, kuid kui tunde pole, siis ei ei ole ka niisama linna asja. Eile ja üleeile käisin rulluiskudega sõitmas. Need uued, mis Prismast sain, on väga head ja mugavad. Esimene kord oli isegi harjumatu tunne, et uisk ei hõõru, et nii on ka võimalik, et ei hõõru :D ja võin sõitmist nautida rohkem kui mõned sajad meetrid. Eile tuli Tõnis ka kaasa ning õpetas mulle pidurdamist. Ma olen päris arg sõitja ja kardan igat äärekivi, tõusu, langust ja kardan ka pidurdada. Eile suutsin ära õppida hoo maha võtmise piduriga ja sain seda isegi reaalses olukorras järgi proovida, kui üks koer mulle ette kõndis.
Vaatasin end õhtul peeglist ja tõesti tundus, et olen kuidagi väga sale. Ega ma ei kurda, lihtsalt see on huvitav, sest ma ei tee endaarvates mitte midagi.
Viimase aja probleemiks on saanud see, et ma ei saa enam 38 suurus pükse osta, vaid pean ostma 36. Vanast harjumusest ostsin poolteist kuud tagasi Uuskasutuskeskusest hästi sinised mugavad Vero Moda püksid 38 suuruse. Poes olid igati parajad, kuid nüüd kui neid kandnud olen, on suureks muutunud. Samas kui Marilt saadud 36 suurus Reservedi püksid on nagu jalga valatud. Ma tõesti ei kurda, lihtsalt kahju on, et mitu paari pükse on minu jalas kandmiskõlbmatud. Tegelikult võib ju öelda, et elu on päris hea, kui selline probleem on suur probleem :D

No comments:

Post a Comment