Friday, June 27, 2014

Jaanipuhkus

Sellel aastal veetsin jaanipäeva Võõpsus Tõnise perega. Mulle meeldib seal väga. Juba eelmisel aastal meeldis mulle suvine Räpina külastus. Seal on rahulik, roheline, palju ruumi. Ka seekord oli väga tore kui vaid välja jätta jahe ilm ja vihm. Kahjuks ei saanud nii palju väljas olla kui oleks tahtnud, kuid ega sellepärast jäänud traditsioonilised jaanitegevused tegemata. Saime väljas grillida ning mina sain proovida esimest korda elus grillitud vahukomme. Üldiselt jätavad need mind külmaks (kui nad grillimata on). Võin süüa kui kuskil on, aga ise ostma ei hakka. Kui ma aga selle valge pehme pallikese oksa küljes kuumaks ajasin, siis ei tahtnudki enam midagi muud süüa. See on tõeliselt hea maiustus. Pealmine kiht läheb krõbedaks ning sisu jääb vedelaks. Kuna sealiha ma ei söö ja kana ei olnud, siis minu põhisöögiks olidki vahukommid :D


Jaanituld käisime Suure-Veerksus tegemas, kuid see sai päris niru. Vihma sadas ju.

Teisipäeval oli õnneks päris kena ilm ning läksime Räpinasse paadiga sõitma. Sain ka natuke aerutada, aga parem oli ikka lihtsalt istuda ja loodust nautida.

Musitempel


Kuna ma olen lootusetult kassihaige (nagu mulle vahel öeldakse), siis tuli ka kõik ettejuhtuvad miisud üles pildistada. Minniga olime seekord täitsa suured sõbrad :) Ronis ise paar korda süle ning magas minu ööd meie juures.


Suure-Veerksu kiisu. Minu jaoks on ta Miu, mis oligi varem tema nimi. Mind ei huvita, et praegu pidi see mingi Puugu või Puuksu olema.


Eile jõudsime Tartusse tagasi ja ma pole selle üle eriti õnnelik. Hommikul äratas kellegi ketassaag mu üles. Vaade betoonmajadele pole samuti kena. Suvel on ikka vaja maal olla. Eks ma varsti lähen ja vaatan, mis Võrus tehakse.

No comments:

Post a Comment