Monday, June 16, 2014

Suvi, nüüd võid tulla

Nüüd olen suveks valmis.
Viimane eksam on peaaegu valmis. Koolitöö vähesus on ikka tuntav.
Üle kahe aasta muretsesin endale ka "kohustusliku" suvevarustuse ehk bikiinid. Esimest korda elus on mul komplekt, päris õige komplekt mite enam selline, et alumine osa üks, ülemine teine. Mulle ometi meeldib väga, kui ülemine osa on värviline ja alumine ühes toonis. Seppäläs on aga praegu head allahindlused ning sain komplekti veidi alla 14 euro eest. Nüüd tahaks seda ka mujal kui kodus peegli ees kanda.
Minu jaoks on uus kanda sellise lõikega pükse. Ma eelistan hipstereid, sest need varjavad natuke mu laiu puusi. Tänahommikuse seisuga kaalun ma 60 kg, mis on 9 kg vähem, kui kaks aastat tagasi. Eks seda on näha ka ning puusad ei tundu enam nii laiad ja reied nii jämedad nagu varem.

Et nahk oleks ikka kena, meeldib mulle kasutada igasuguseid kehakoorijaid. Just plaanisin ise teha suhkrust, oliiviõlist ja sidrunimahlast koorija, kuid üleeile tegi Tõnis mulle armsa kingituse – Looduse pärli šokolaadi-piparmündi kehakoorija. 100% looduslik ning tundub, et on valmistatud käsitööna. Pean vist nägema vaena, et seda mitte maitsta, sest see näeb välja ja lõhnab nii, et pistaks või lusikaga suhu.


Päikese eest kaitsen end Garnieri Golden protect päikesekaitse õliga ning pärast päevitamist kasutan meloni lõhnalist kehasorbetti. See viimane on üks parimaid kehakreeme, mida olen kasutanud. Esiteks on tal just parajalt õrn lõhn, teiseks imendub ta väga kiirelt ning jätab naha siledaks ja pehmeks ning mitte kuidagi rasvaseks.

Kuna aga päisest pole täna mitte mingit märki, jälle sajab vihma, siis otsustasin teha ära vähemalt mingi osa suurpuhastusest. Juba olen jõudnud vaiba ära pesta ja viia õue järelloputust saama. Ka aknad on pestud ning kardinad ja voodipesu pesumasinasse pistetud. Veel on vaja panna rosmariin kasvama. Minu põhikooli lõpuks saadud draakonipuu on lõplikult hinge heitnud ning otsustasin tema poti vabastada. Seejärel tuleb tolmu võtta ja põrand ära pesta. Kuigi koristamine on väsitav siis tean, et kui kõik tehtud on, on tunne väga hea :)

No comments:

Post a Comment