Sunday, June 29, 2014

Natuke värve halli ilma ja hallikasse tujusse

Eile oli viimase aja parim ilm. Mitte tilkagi ei sadanud ning oli päris soe.
Millegi pärast oli mul ometi tuju kehv, kuid püüdsin end kuidagi rõõmustada ning erinevaid tegevusi leida, mis enesetunnet paremaks teeks.
Otsustasin olla värviline ning teha ka värvilisi asju.
Ilm soosis seeliku kandmist ning sain ometi enda õmmeldud maksiseeliku selga panna.

Kuigi tundub, et lähiajal seelikukandmiseks rohkem ei lähe siis ostsin ikkagi uue riide valmis. Kuna praegu on aega, siis miks mitte oskusi värsketena hoida.

Aeg teha maniküüri. Tellisin Oriflame'ist kirsiekstraktiga kätekreemi. Sellel on väga mõnus ja värskendav kirsilõhn. Natukenegi suve :) 

Järjekordsed küünekleepsud, mis mulle Prismas silma jäid. Mulle meeldib väga neeru/kurgi muster ning need värvid on vahvalt suvised.

Vasaku käe tulemus. Parem sai veidi teistsugune, kuid kahjuks on saa ma vasakuga teha pilti nii, et käsi ei väriseks.

Ning lõpuks roheline smuuti. Olen nende kohta lugenud ning imestanud, kas tõesti sobivd puuviljad ja maistetaimed kokku. Vahel isegi ei suuda uskuda, et mõned kooslused võiks hästi maitsta. Eile tuli ikka tahtmine midagi järgi proovida. Ostsin siis kaks banaani, avokaado ja peterselli. Lisasin natuke maasikajogurtit ja piima, et vedelam oleks ning tulemus oli uskumatult hea. Ma tõesti poleks arvanud, et nii maitsva toidu saan. Petersell on minu jaoks olnud ikka kartulisalati kaunistus ning "soolane" taim, kuid  banaani-avokaado segu sees ei olnud ta peaaegu üldse tundagi. Kuna pool avokaadot ning ka peterselli ennast jäi veel alles, siis teen täna uuesti ning annan ka Tõnisele maitsta.

No comments:

Post a Comment