Monday, June 30, 2014

Päikseline smuuti ja vihmase ilma programm

Kaks päeva on pea kogu aeg sadanud. Praeguseks on ometi järgi jäänud ning ehk on ka homme parem ilm. Enamuse eilsest ja tänasest veetsin kodus. Tõin üleeile raamatukogust mõned teosed, mida olen tükk aega lugeda tahtnud ning tegin algust "Vihurimäega". Peab ütlema, et tegu on tõesti hea teosega või noh, hea tõlkega, sest kui lugeda Inglise kirjaniku eesti keelde tõlgitud teost ei saa öelda, et loeme Brontët, loeme siiski tõlget. Ma pole veel päris poole peal seega ei saa öelda, mis ma tervikuna arvan. Hirmus on lugeda, kui õelad ja kurjad inimesed üksteise vastu võivad olla, aga samas....selline on elu. Õelust ja ahnust on olnud varem, on praegu ja on ka edaspidi. Lihtsalt kõik ei puutu sellega sama palju kokku.
Üks mu lemmiklaulja, Kate Bush, on romaani põhjal ka laulu teinud: 



Järgmisena võtan käsile "Uhkuse ja eelarvamuse", seejärel "Edevuse laada" ning lõpuks V. Nabokovi "Lolita". Tundub, et suvi möödub põhiliselt Inglise kirjanduse seltsis (v.a viimane teos). Mul on tegelikult tunne, et olen "Lolitat" varem lugenud, aga inglise keeles ning siis kui olin Prantsusmaal. Kui lugesin sisu tutvustust, siis tulid mõned asjad ikka väga tuttavad ette. Põhiliselt lugesin küll seal Bret Easton Ellist, kuid olen 98 % kindel, et olen ka Nabokovit varem lugenud. Kui raamatud läbi, siis vaatan ka filmid ära, et oleks hea võrrelda (ja ka näha kui palju minu peas tekkinud kujutluspilt kohtadest ja inimestest klappis).
Täna alustasin ka uuesti maalimisega, sain küll vaid tausta tehtud, sest seda tuli mitu korda üle teha, kuid algus on olemas :)
Samuti jõudsin välja lõigata uue seeliku ning selle külje pealt kinni traageldada. Masina taha pääsen alles homme. Plaanime nimelt Tõnisega koos Võrru sõita. Vähemalt täna hommikul ennustati kolmapäevaks päikselist ja sooja ilma. Siis oleks väga mõnus kuskil roheluses peesitada.
Selleks, et peesitades kena välja näha asendasin täna kaks söögikorda smuutidega. Hommikul sõime avokaado-banaani-peterselli smuutit (ka Tõnisele maitses). Õhtuks tegin banaani-pirni-aprikoos smuutit õuna-kaneeli jogurtiga. Sai mõnusalt hapukas ja värskendav ning kenasti kollane.



No comments:

Post a Comment