Sunday, May 11, 2014

uimane

Tänane päev on üliuimane.
Olen suutnud vaid ühe lehekülje keskkonna teemalist esseed eesti keelest prantsuse keelde tõlkida ning teisipäevase semantika ettekande PPT slaidid peaaegu valmis teha. Mitte mingit isu küll ei ole, et kooliga tegeleda, ainult suur kohusetunne sunnib tagant.
Eile sain vähemalt rootsi keele testid tehtud, vaid üks peatükk ongi veel jäänud ning siis on kõik. Kuulsin eile pealt ühte rootsi keelset telefonivestlust ja ma sain selle sisust üldiselt aru :) väga hea tunne oli, seda enam, et minu rootsi keele õppimine on vaid lugemine ja grammatika, rääkimist-kuulamist ma harjutada saanud pole eriti, aga võrreldes pransuse keelega on see ikka lihtsam, ust häälduse koha pealt.

Sain pildi endast ja oma mindiseelikust :)


Ja nüüd on mul hea võimalus, et mitte koolitööga edasi tegeleda, vaid hoopis telekat vaadata. Avastasin ühe inglise huumorisarja "Hyacinth Bucket", mida pühapäeviti ETVs näidatakse.

No comments:

Post a Comment