Friday, May 16, 2014

Rullid

Täna koju jõudes ootas mind väike pakike. Kahjuks mitte mõni üllatus või kingitus või Hiina vidin, vaid hoopis need:


Eile vastu tänast toimus Tartu Prismades Ostuöö. Kuna ma ise sinna minna ei saanud, siis leppisime Tõnisega kokku, et tema ostab need mulle ära. Kogu kaup oli ju -33%. Vanadest rulluiskudest saadud vigastud paraneb ikka veel :/ Rohkem ma nendega sõita ei soovi.
Natuke kõhklesin, et kas mul ikka on neid vaja, aga rulluiskudega sõitmine on väga mõnus ja tõhus trenn. Pealegi mulle ju meeldib nendega sõita, lihtsalt vanad uisud on nii halvad, et ei taha neid jalgagi panna. Nüüd kui juba raha sai kulutatud, siis ma usun, et hakkan ka rohkem sõitma :)

Püüdsin terve pärastlõuna edasi lükata kirjanduse ettekandeks valmistumist. Kuidagi suutsin tund aega mingit sissejuhatust kokku panna ja taustateadmisi koguda. Aga nüüd algab ETV pealt "Härra Morgani viimane armastus". See tundub hea film olevat, tegevus toimub Pariisis ja üks osa minu ettekandest räägib ka Belle Epoque'i Pariisist ja kaasaja Pariisist. Järelikult peaks filmi vaatama. Otsustatud!

No comments:

Post a Comment