Monday, May 12, 2014

Wild & Mild

Tänane päev oli natuke vähem uimane kui eilne, kuid siiski on olnud ka paremaid.
Eksamite ootuses hakkab mu organism vastu punnima ning otsustasin talle järgi anda ja mitte nii tubli olla kui oleks tahtnud, vaatasin lõpuni New Girl'i kolmanda hooaja ja tegin igasuguseid iluprotseduure. Õnneks jõudsin küll essee lõpuni tõlkida ja ka mingid märkmed homseks ettekandeks teha. Ma pole vist varem enne ühtegi eksamit nii vähe närvis olnud. Tegelikult usun, et saaksin ka ilma eestikeelsete märkmeteta hakkama.

Ostsin Prismast uued Wild & Mild küünekleepsud. Olen just selle sarja omi varem ka korduvalt maniküüriks kasutanud. Poes ja pakis tunduvad nad natuke ägedamad, kui küünte peal. Mulle meeldiks, kui lips ka paelad rohkem küünt ära kataks. Selleks, et tulemus liiga tume poleks, lisasin mõned valed lilled ühe teise kleepsulehe pealt. Vahelduseks päris huvitav :)



See lilla lakk on Golden Rose'i oma. Täiesti juhuslikult Maximast leidsin. See on ju täpselt minu lemmiklilla :) Kasutan ka Wild & Mild pealislakki ning Adose kiirkuivatavat õli. Selle viimase üle olen eriti õnnelik, sest tõesti kuivatab kiirelt ning ei pea tükk aega ootama, millal kätega jälle midagi teha saab.

 Sõrm on natuke katki, aga loodetavasti paraneb ruttu ära ja ei riku maniküüri.

Põhi-ja mingil ajal ka keskkooli ajal tahtsin õppida ka küünetehnikuks (mitte elukutsena vaid oma lõbuks). See oli ilmselt sellel ajal kui mul endal geelküüned olid. Praegu ma enam sellest ei unista. Mõned korrad olen küll sõbrannadele maniküüri teinud. Olen varem ka öelnud, et kui ma müüd meiki ei kanna, siis küüned peavad mul alati lakitud olema, muidu tunnen end kuidagi alasti. Eks teen ikka vahel päeva-paariseid puhkepause, et küüned lakist puhata saaks, kuid üldiselt on ilma ikka väga harjumatu olla.

No comments:

Post a Comment