Monday, May 5, 2014

Shoes!

Sain täna kätte kaks paari kingi, mis eelmisel kuul tellisin. Nagu ma kartsin, siis on nad natuke kitsad, kuid tuleb sisse kanda. Tundub, et nii venivad parajaks. Mõõtude järgi peaks küll minu suurus olema. Olen nüüd mitu tundi ühte paari jalas hoidnud ning tunnen, et muutuvad järjest mugavamaks.



Mõlemad paarid maksid 6.56 eurot. Eks seda, kuidas nad vastu peavad saab näha kui nendega väljas käima hakkan. Loodan, et suve elavad ikka üle :)
Iga kord, kui kingadega tegemist teen, tuleb meelde see video:


Viisin täna kolm kotitäit riideid Tartu Taaskasutus keskusesse. Nende kodulehe järgi läheb 50 % riietest heategevuseks ehk siis näiteks lasterikastele peredele, varjupaikadesse.
Kunagi varem olen viinud ka Humanasse, kuid seal pannakse asjadele liiga suur hind ning kuigi lubatakse toetada Aafrika lapsi, siis eelisjärjekorras tahaksin toetada Eesti abivajajaid. Taaskasutus keskuse hinnad on küllaltki madalad ning selle raha eest hoiavad nad oma ettevõtet töös.
Hea tunne on küll lahti saada asjadest. Ruumi on rohkem. Osa riideid püüan ka sõbrannadele jagada ning osa annan emale. Ta ütleb alati, et saab minu antud riiete eest komplimente :)

No comments:

Post a Comment