Tuesday, December 9, 2014

Hõbedat, kulda, natuke lilli ja pärleid

Ma olen natuke mõjutatav, mis puutub aksessuaaridesse või kehahooldustoodetesse. 
Selliste mõjude tulemusena suurendasin eelmisel nädalal oma ehtekogu. Lubasin endale, et sellel kuul riideid ei osta, kuid kuna aksessuaaride kohta vastav punkt puudus, siis sain südamerahus endame mõned asjad juurde lubada.
Juhtusin nägema reklaami, et sellises kaltsukas nagu "Anni juures" müüakse rahvusmotiivide ja lilledega kõrvarõngaid. Otsisin selle koha reedel üles ja tõesti, seal on päris palju ehteid (uued). Riidevalik tundus küll kesine, kuid neid ma ju niikuinii ostma ei pidanud. Valida oli päris raske. Minus on ärganud väike slaavitar, tahtsin kindlasti lilledega kõrvarõngaid. Mõnda aega on mulle meeldinud rohkem väikesed kõrvarõngad. Mingil ajal kandsin ainult massiivseid ja rippuvaid, kuid väikesed on mugavamad ja kergesti erinevate asjadega sobitatavad. Kuna need kõrvarõngad maksid 5 eurot paar, siis ei raatsinud kohe teist paari osta, kuid kindlasti külastan seda poodi millalgi veel. Just selliseid (või ka päris ümmargusi) kõrvarõngaid olen tükk tahtnud :)




See kaelakee on küll täielik mõjutus. Jälgin vahel paari-kolme moeblogijat ning ühel neist oli just selline kee. Kirjutas juurde, et Takko fashionist ostis. Mulle muidugi meeldib väga sulemotiiv. Kui kõrvarõngad on muutunud väiksemaks, siis kaelakeed just suuremaks :D Uurisin hinna ka järgi ning 4.99 eest võis Lõunakeskusesse sõita küll. Üks kee oligi veel alles.



Olen jätnud täiesti unarusse juukseehted. Ma ei kasuta isegi klambreid, kui just väga vaja pole mõnda jonnakat salku taltsutada. Jõulude ja aastalõpu loodetavate pidude meeleolus tekkis aga soov ka midagi juustele lubada. Valisin väga hoolega peavõru, mida Hiinast tellida. See peaks küll minu poole teel olema, kuid kui nägin Osta.ee's seda peavõru kõigest 1.49ga, tahtsin ka selle ära osta. Võru on täiesti uus, lihtsalt müüja olla kaks tükki saanud ning teisega polnud midagi teha. Käisin eile selle peavõruga tööl ning see on ikka väga armas, veidi pidulik, kuid mitte silmatorkavalt uhke.


Nüüd peaks laupäevasel jõulupeol ikka midagi kanda olema.

No comments:

Post a Comment