Monday, December 29, 2014

Olid jõulud

Olen end nüüd piisavalt kogunud, et natuke jõulude teemal muljetada.
Koguda tuli end tõesti, sest seda ei mäletanud ei mina ega Tõnis, millal nii kõvasti ja korralikult viimati süüa saime kui neil kolmel päeval.
Mul oli päris kahju tagasi Tartusse sõita, aga mis teha. Ehk õnnestub millalgi ikka veel minna.
Mul oli väga hea meel, et lumi maha tuli. See oli nagu tellitud. Rääkisime 21-l emaga telefonis, et läheb vist külmaks ja äkki tuleb ka lumi just jõuluks maha. Natuke aega hiljem nägingi, et hakkas sadama. Laulsime Tõnisega üksteisele iga päev: "Do you wanna build a snowman?" Kahjuks aga Olafit ehitada ei saanud, liiga külm oli. Aga see-eest paistis päike. Lumi + päike + mõned miinuskraadid on minu lemmik talveilm.





Kuusk oli ka koos kingitustega.
Sel aastal olin ikka väga tubli, meisterdasin ise kaarte ning tegin ka kaks kingitust ise. Sulatasin silikonvormidesse šokolaadi, lisasin osadele rosinaid, osadele Daimi, osadele kuivatatud jõhvikaid ning kinkisin maiustusi ilusates klaaspurkides, mida saab ju ka edaspidi oma äranägemise järgi kasutada.



Üks kõige armsaimaid kasse, keda tean, on Minni. :D Kahju, et ta pole sülekass, kellele nunnutamine meeldiks, aga ehk ongi ta niiviisi just ägedam. Iseloomuga kass.

Pildistamine talle küll meeldib erinevalt minu Kittyst ja Kuttyst, kes pead kohe ära pööravad kui kaamerat näevad.

Linnuvaatlus käis nii meil kui Minnil. Selle pekitüki pärast oli ta ikka väga ärevil.

Saunas käisime kaks korda. Kui endal oleks saun, siis käiks iga päev. Surnuaias käisime ja sõime, sõime, sõime.
Püüdsin oma koolitööga tegeleda. Tegin eesti keele arvestust ning hakkasin valmistuma üheks kirjalikuks ja pikemaks arvestustööks. Samas otsustasin ka natuke vabamalt võtta. Sain Tolkieni biograafia lõpuks läbi (tema "Kääbikust" teengi ju arvestustöö, tegelaste-kohtade eesti- ja prantsuskeelsete tõlgete põhjal), mängisin korralikult WoWi, samal ajal krõpsu süües ja õlut juues (oh mis elu!).

Tänasest hakkasime Tõnisega koos jälle jõusaalis käima. Mul on see juba kolmandat aastat talviseks kombeks. Olin kindel, et võtsin ikka mõne kilo patupäevadega juurde. Valmistasin end emotsionaalselt ette, et kaal võiks olla üle 62 kg, kuid kaal oli hoopis vähem, kui ta aastaid olnud on - 60,9 kg. Eks hakkan nüüd kirja ka panema ja jälgima, mis muutused toimuma hakkavad. Kaks aastat tagasi kaalusin jõusaali minnes 67 kg. Olen mõelnud, et kui number algaks viiega, siis oleks küll päris uhke olla :D mitte et seda vaja oleks välimuse pärast, aga äge oleks ikkagi.

No comments:

Post a Comment