Monday, December 22, 2014

Jõuluõhtu nr 1

Eile tähistasime koos Mariga jõule. Oleme ikka mitu aastat koos süüa teinud ja kinke vahetanud.
Süüa oli kahe inimese kohta liiga palju :D Oli kana, kahte sorti verivorste, kartulit, kapsast, herneid, seeni, marineeritud kõrvitsat, porgandisalatit, värsket kurki ja pohlamoosi (võib märgata, et päris tervislik menüü). Magustoidu ehk jäätise juurde me ei jõudnudki.


Ei puudunud ka kuusk. Mina pole sellel aastal veel jõulupuud näinud v.a see, mis kesklinnas on. Võrus peaks küll olemas olema, kuid mina pole seal ju nädal aega käinud.


Peale praadi, prantsus- ja roostikeelsete luuletuste lugemist, kinkide vahetamist ja niisama jutustamist hakkasime piparkooke tegema. Mul oli veel alles natule ema tehtud tainast, kuid ostsin ka poest juurde.

Hiljem kaunistasime neid ning jagasime sõbralikult präänikud ära. Vormimine ja kaunistamine on ikka nii tore tegevus. Mulle meeldis neid juba üksi teha, kuid kahekesi oli veel toredam ja ka lõbusam.

Need pidid olema Mammu ja Annu. Tõnis arvas, et nii see on, sest Annu on kõvasti suurem :D


Lasin Maril ka natuke tema uut kaamerat enda peal katsetada.


Sain kingiks Nude šampooni ja palsami, neid ma tegelikult ka soovisin. Olen korra nendega pesnud ning ma ei mäleta, et mu juuksed oleks mõnel muul korral nii pehmed ja ilusad olnud. Lisaks sain ka teekarbi koos igasuguste huvitavate teedega. Kui need eest ära joon, saan oma teepakid sisse panna. Mulle kui suurele teesõbrale oli see vajalik kink. Köögikapp on päris korralikult üksikuid teepakke täis. Nüüd saab natuke korda luua. Kingikotis (mille Mari oli teadlikult valinud owl'ikestega :D ) oli ka üks kokaraamat muffinitoitudest. Mul on juba üks plaan, mida täna proovida tahan.

No comments:

Post a Comment