Saturday, January 10, 2015

Edukas aasta algus

Uue aasta esimesed kümme päeva on läinud päris edukalt.
Trenni teen korralikult, söömist ka jälgin (noh jah, sain jõuluks isalt kommipaki, mida ma siiski ka vaikselt hävitan). See, et Tõnis ka trenni teeb ja toitu valib, aitab mind väga palju. Päris raske oleks, kui üks tahaks vormi saada ja teine Siiriusest burksi osta.
Täna näitas kaal 61 kg, võib rahule jääda küll.

Sain kaelast ära sügissemestri kõige raskema aine. Ei tea, kas akadeemilised jumalad mind ka soosisid. Sain küll just kaks niisugust küsimust, mida ma kõige vähem ootasin, aga kuna see on arvestus, siis on vaja vaid pooled punktid kätte saada. Ega ma seda ei kartnudki, et mul asjad peas poleks, väga hästi olid. Rohkem kartsin, et ei leidnud õppimise käigus õigeid vastuseid või ajan midagi segamini (erinevate lepingute olulisimad punktid näiteks). Nüüd on veel vaja teha üks kirjalik töö aine jaoks "Sissejuhatus suulisesse ja kirjalikku tõlkesse". Seda ma isegi naudin. Teen oma töö "Kääbiku" tegelaste ja kohanimede võrdluse kohta. Vaatan, kuidas nimesid eesti ja prantsuse keelde tõlgitud on. Meeldetuletuseks lugesin eestikeelse raamatu teist korda läbi ning nüüd koostan nimede tabelit. Tahaks sellega ruttu valmis jõuda, sest siis on veel vaja leida viis akadeemilist allikat nimede tõlkimise kohta (kolm on vist olemas), need läbi lugeda ja kirjutama hakata.

Töö algas ka jälle päris toredasti. Esimesel päeval olin küll nii väsinud, et EL-i õppimise asemel kerisin end koos kassidega õhtul magama, aga väsimusest hoolimata läks päev kenasti.
Jõudsin jälle ka Humanast läbi käia ja kuna seal oli 1,5 euro päev, siis päris niisama ma sealt ära ei tulnud. Oma igasuguste uute leidude kohta peaks kohe eraldi postituse tegema. Eks neid leide ikka on kogunenud :D

No comments:

Post a Comment