Saturday, January 31, 2015

Valmistun kevadeks, riidekapp valmistub ka

Nagu ikka ei kirjuta ma siis kui mul aega on. Praegu on. Järgmisel nädalal on ka.
Aga ega praegu midagi ei toimu ka. Päeva tippsündmus on trenniskäik. Eks see võtab päris mitu tundi ära ka ning pärast olen nii väsinud, et ei jaksagi eriti midagi teha.
Olen lihtsalt nautinud jälle mitte millegi erilise tegemist. Mängin Wowi nii palju kui internet lubab, lugesin kahe päevaga läbi Bernard-Marie Koltès näidendi "Läänekallas" ja võtan täna õhtul ette tema "Roberto Zucco". Ristsõnu hakkasin ka jälle lahendama. Tõnis näitas mulle eile ühte briti komöödiasarja "Black books". Tundub, et leidsin midagi "ENSV-le" vahelduseks :D See on tõesti naljakas kui briti huumor meeldib.
Lisaks sellele, et ma ennast ikka rannavormi üritan saada, uuendasin ka natuke oma riidekappi. Mul on nõrkus teatud poodide allahindluste vastu. Ma küll ei leia, et Seppälä oleks teab, mis kvaliteediga pood, aga seal on kenad asjad ja 70% alega võib ju ometi midagi osta. Nii ma läksingi ostma ühte salli, mis oleks vahelduseks minu sinisele sallile, mida olen kandnud aastaid. Salli sain, aga sain ka muud, sest järsku olid mitmed asjad kenad ja vajalikud :D

Sall on ülipehme ja soe ning need värvid on nii mahedad. Ainus miinus on see, et sall muudab riided karvaseks :/ 



Mulle meeldivad ilma varrukateta pluusid. Mul on ilusad õlad ja käed, milleks neid varjata. Rõõmustasin väga,et 38 suurus liiga suur oli ja sain 36 osta.

Viimati kandsin lühikesi pluuse 13-aastaselt, kuid see pits allääres ja see, kui mugav särgike mul seljas oli veensid mu siiski ka seda pluusi ostma. Ega ma seda päris niisama ei kannagi. Panin musta alussärgi alla, kõrge pihaga seeliku ka selga ning käisin isegi tööl niimoodi. Igati viisakas oli.


Mustast kleidist olen tükk aega puudust tundund. Muidu on kõik mu kleidid värvilised või mõne lisandiga (nt nööbid), aga täiesti tavaline must kleit, millega saaks kanda erinevaid sukapükse või ehteid, oli puudu. Jälle oli hea meel, et S-suuruses kleit minu seljas kenasti istub. Ülaosa on liibuv ja rõhutab vormi, seelikuosa aga varjab ära mu suure pepu :D ideaalne!

Ema juba küsis, et miks ma ainult musta värvi riideid ostan. Ostsin siis vahelduseks ka ühe värvilise kleidi. Sama tegumoega kleite on mul juba kaks, kuid ühte ei saa ma praegu värvi pärast kanda. Tumeroheline ja -kollane on aga just need, mis praegu mulle sobivad ja see muster on ka väga kena. Ka see kleit on S-suurus. Hoolimata sellest, et ta väga liibuv on, muudab ta mu justkui saledamaks, mitte ei tee minust mingit sardelli.


Lähen täna vahelduse mõttes Arctic spordiklubisse trenni. Sain kolmepäevase pileti, millega saan kolm päeva tasuta trenni teha. Täna on viimane võimalus seda kasutama hakata. Saan seal ujuda! :)

No comments:

Post a Comment