Friday, June 21, 2013

New stuff, old stuff, DIY stuff

Jälle on mul kogunenud natuke uusi asju, millega olen väga rahul.
Ostsin Mari  käest ühe Zara kevad-sügis jaki. See on supperkena ja sobib mulle väga hästi. Oligi väga nahktagile vaheldust vaja.


Sain ka sellised laheda mustriga retuusid H&M'ilt. Muudavad mu eriti saledaks :D


Nunnu nuku-seelik

Avastasime Mariga täna vanalinnast ühe uue poe, kus müüakse laojääke. Seal oli palju Tally Weili riideid. Tahan ühte rohelist heegeldatud särki, aga ostsin täna pesu ja valged sukad, mida sügisel väga taga otsisin.


 Ning viimaks minu kõige uuem "projekt". Tahan suvel ehtedisainiga ikka rohkem tegeleda ning ka riideid teha. Täna plaanisin ühte särki ümber teha, aga see veel kuivab rõdul. Püüan homme jõuda, enne kui jaanipäeva pidama sõidan.

No comments:

Post a Comment