Thursday, June 20, 2013

Wild side

Kuna läheb päris töiselt, siis viitsimist midagi muud peale magamise ja CSI vaatamise eriti pole. Aga nüüd võtsin kokku end ja näitan, kus nädalavahetusel käisin.
Sain teha väikese retke Põlvamaale. Minu nö ristiemal või kasutädil..oli sünnipäev ning sellel aastal pidas ta seda ühes Põlva matkamajas. Esimene kord, kui see toimub kuskil mujal kui Vihtlas. Igatahes kui varem on olnud põhirõhk napsutamisel ja saunas käimisel, siis seekord oli rõhk matkamisel (minu jaoks). Kahe päeva jooksul tegin kolm väikest jalgsimatka.
Laupäeval käisime Taevaskojas. Olen seal kunagi väga ammu käinud. Ühte kohta mäletasin ainult.

Meie majake. Seest tundus kõvasti suurem.



Empsil tuli idee ka meie aeda sellised teha. Oleks vahva küll.
 Koopa-Ants

 Lihtsalt ilus

 Valgesoo raba-üks lahedamaid kohti, kus olen käinud üldse


 Ja seega ma ei imesta üldse, et ühe 21st Eestis olevast Nat Geo raamist just sealt leidsime

Metsloomi ka nägin

No comments:

Post a Comment