Thursday, June 13, 2013

Shopahooliku pihtimused

Mäletan kui seda raamatut kunagi keskkoolis inglise keele tunnis tutvustasin. Tõmbasin õppe eesmärgil endale selle filmi ning nüüd hiljuti nägin seda telekast (ja sain teada, et Ilsa Fisher, kes oli kunagi mu Kodus ja Võõrsil lemmiktegelane on abileus Sacha Baron Coheniga).
Ma ise siiski loodan, et ise selliseks ei muutu, krediitkaarti mul pole, võlgu ei võta, üür on makstud ja kõht täis.

Täna jõudsid kohale uued ehted Hiinast. Sain Marikesega kokku ja oli kohe nagu sünnipäev, nii palju ilusaid asju.
Sain rikkamaks kahe paari kõrvarõngaste, kaelakee ja kahe sõrmuse võrra. Need sinised kuldsete kettidega kõrvarõngad müün võib-olla maha, sest nad pole sellised, nagu ootasin. Pildil olid pastellsinised ning kuidagi igatpidi veel kenamad. Aga nad on ka sellistena väga ilusad, ma lihtsalt ei taha, et nad seisma jääks.



Sõrmustega olen rohkem kui rahul. :)


Mari tõi mulle Rootsist lõputöö kaitsmise puhul bikiinipüksid. Mul oli neid hädasti ülemise osa juurde vaja. Olen väga rahul. Alguses ei uskunud, et osad omavahel sobivad, kuid kui selga proovisin, siis oli tulemus supper.

Võrus on üks väga lahe kaltsukas, kust eile selle siidist Zara pluusikese sain, kõigest 2.50ne eest. Minu praegune lemmikriideese.


 Kleit-tuunika samuti Võrust (3.50). Valge pidi selle suve värv olema ning heegeldatud riided-motiivid on alati kenad.

Selle kleidi ostu õigustasin täna sellega, et mul tegelikult pole eriti suvekleite. On pluuse ja mõni seelik, aga mitte kleite. Oli natuke kallim, kui Võru asjad (6.50), kuid nüüd hoian mõnda aega second-handidest eemale (kuigi olen niigi tubli, et päris poodidest täis hinnaga riideid ei osta).

Kui veel midagi vaja oleks, siis tumesiniseid või valgeid tenniseid. Muidu olen suveks igati valmis. :)

No comments:

Post a Comment