Monday, March 23, 2015

Eedeni Moelaat

Käisime Mariga laupäeval Eedenis moelaadal. Lugesin sellest täiesti juhuslikult paar päeva varem. Ega mul laupäeval õiget tuju ei olnud. Ilm oli kole, ise nägin kole välja ja kole palju oli teha ka. Aga kohtumine oli kokku lepitud ning tahtsin ka kodunt välja saada.
Mul polnud plaanis endale mitte midagi osta. Olin päris kindel, et asjad on üle hinnatud ning mitte minu maitse (kuigi teemaks oli "vintage"). Aga seaduspära on ju see, et kui midagi tahan, siis seda ei saa ning kui ei taha, siis ikka saan.
Lõpptulemus oli see, et tulin koju 4 ostuga. Ja arvake ära, palju nende eest maksin? 4.50!
Leidsime väga ruttu üles müüjad, kes müüsid oma asju 1 euro või vähemaga. Sain endale näiteks 0.50 sendi eest sellise puuvillase helesinise pärlitega pluusi. Pärlnarmad võtsin ära, aga muidu olen väga rahul.


1 euro eest sain sellised papud. Eks nad ole veidi kulunud-kantud, kuid täpselt minu suurus, väga mugavad ning kuskilt katki nadka pole (va sisetald, mis on natuke lahti).

Isegi minusugune peaaegu anti-pükstekandja võib 1 euro eest endale täiesti korralikud tumehallid püksid osta.

Ja viimaks midagi kallimat ka :D 2 eurone pluusike suveks. Ega suveriided pole vahepeal mu kapist vähenenud, kuid seljas oli see ikka nii armas, et ma ei saanud seda kellelegi teisele jätta.

Jäin oma käiguga väga rahule. Nüüd võiks lumi ära sulada, et saaks uusi papusid koos rohelise tüllseelikuga kanda.

No comments:

Post a Comment