Thursday, March 19, 2015

Eyes wide open

Mitte et midagi vahepeal ei oleks toimunud. Ma lihtsalt olen laisk ja ei viitsi kirjutada.
Praegu on kevadvaheaeg ja sain selle arvelt poolteist vaba päeva. Täitsa lõpp, kuidas mul olekski vaja vabu kolmapäevi. Keset nädalat oleks lihtsalt üks päev, kui mul on aega, et natuke puhata ja rahulikult oma asju teha. Seekord oli mul küll aktiivne puhkus. Koristasin nii kolm tundi, käisin poes, tegin süüa. Jooksin WoWi maailmas ringi, eksisin ära, avastasin, et seda kohta, mida otsin, pole üldse minu praeguses versioonis. Saatsin Tõnise trenni ning vaatasin kaks ja pool tundi ühte prantsuse vanglafilmi (Un prophète). Täna pean juba peale lõunat loengus olema ja peale seda lähme Mariga ühele loodetavasti väga toredale üritusele. Sellest aga kirjutan ehk hiljem.
Viimase aja tippuudis on see, et mul on lõpuks ometi silmad, mis näevad. Ma ei räägi eriti sellest, et ma ei näe eriti hästi. Ja ma pole ka midagi ette võtnud, et näha paremini. Nüüd aga muutus asi väljakannatamatuks. Ma näen küll selgelt asju ja inimesi. Probleem on teravuses. Ma ei näe selgelt kaugemal olevaid tekste. Nüüd ei aita ka enam see, kui istun tahvlile lähemal. Isegi teises pingis muutub kiri uduseks. Tunnen, kuidas silmalihased pingesse lähevad ja siis hakkab ka pea valutama. Lasin nüüd siis lõpuks ometi endale prillid määrata. Valisin ikka hoolega, et mitte teha sama viga, mis juhtus aastaid tagasi, kui esimesed prillid sain. Need olid lihtsalt kohutavad. Eks ma valisin nad odava hinna järgi ja tahtsin kiiresti midagi saada. Aga ega ma neid ju ei kandnud.
Aga nüüd on mul päris kenad silmad. Peaksin neid kandma nii loengutes kui tänaval. Kodus pole vaja. Paar päeva olen nendega olemist harjutanud, aga ikka väga imelik on. Ja ma ise olen ka väga võõras (samas näen tükk maad targem välja).

Mul on olnud täielikud maailmaavastamise päevad. Kõik on selge ja erk. Maailm on värviline :D Saan selgelt lugeda reklaame või silte, mis muidu on ainult mingi tuledemass või värviplönn.
Eks ma olen enda peale pahane, et juba varem oma silmade eest hoolitsema ei hakanud, aga ma tegelikult lootsin prillide tõsisemat kandmist vältida. Ma ei tea miks, need on ju päris ägedad. Ehk tahtsin lihtsalt eitada oma probleemi. Praegu olen siiski ostuga rahul ja kindlasti ikka kannan neid ka. Nii on palju parem :)

No comments:

Post a Comment