Saturday, September 13, 2014

Haiglane olek ja tahvelarvuti kaaned

Juba neljapäeva õhtust peale olen olnud natuke tõbine. Sain mingi viiruse ilmselt koolist. Mäletan, et neljapäeva ennelõunal tundsin loengus, et pilku oli valulik alla ja kõrvale pöörata. Teadsin, et see on haiguse tunnus, kuid mitte mingit haiglast tunnet ei olnud. Terve päeva oli päris hea olla. Õhtul kodus sättisin end lõõgastava joogi ja kudumistööga "Troonide mängu" vaatama ning siis tundsin, kuidas väga kiirest halb hakkas. Eile oli ka päris kehv, kuid kahjuks ei saa ma kerida end voodisse teki alla ning veeta nädalavahetus niimoodi.
Täna olen enamvähem kogu päeva tööga tegelenud. Võib-olla peaks käima väljas jalutamas? Palavikku mul tunde järgi praegu ei ole ning ilm tundub ka päris kena olevat.
Kui kolmapäeval oma tahvelarvutist kirjutasin, siis tahtsin ka juurde mainida, et kaantega läheb natuke aega, kuid juba neljapäeval sain need kätte. Tellisin kaaned Hiinast, sest Eestis on nad ikka liiga kallid. Lisaks tahtsin, et kaasas oleks ka klaviatuur. Ma pole mitte ühtegi asja veel nii kiiresti saanud. Tellisin klaviatuur + kaaned 1. septembril ning kohal olid nad juba 11dal. Olin väga meeldivalt üllatunud.


Kvaliteet tundub olevat päris hea. Kaaned on ilusast mustast nahast. Bluetoothi saime ka ilusti tööle. Hind oli 22 eurot kopikatega. Ma arvan, et üldse mitte paha leid.
Muidugi ma ei tea, kui hästi ja kui kaua see klaviatuur töötab, aga eks ma teadsin, et Hiinast tellides riskin ka mingi jamaga. Loodame siiski, et mingit jama ei tule ja kõik töötab kenasti.
Täpitähtede puudus on suur miinus, kuid kui neid väga vaja on, siis saan ka tahvli enda peal trükkida.

No comments:

Post a Comment