Friday, September 26, 2014

Autod ja BabyBack

Tegime täna ühe korraliku väljas käimise ning võtsime plaani külastada kõigepealt Motosõud ning seejärel minna sööma. Nägime päris ilusaid masinaid (kahjuks ei viitsinud ma neist pilte teha ega autodesse sisse ronida, mis oli võimalik). Endale tahaks suvilabussi, siis oleks hea reisima minna. Üks buss, mis vaatamiseks välja oli pandud maksis kõigest 60 000 eurot. Nagu ma olen juba varem öelnud, siis mulle meeldivad autod väliselt. Kui autokoolis käisin, oli huvi ka sisemuse vastu. Äkki oleks ka praegu, kui mul endal auto oleks. Õnneks on mul Tõnis, kes oma teadmisi minuga jagab ja mulle selgitab, mida üks või teine asi tähendab. Eile näiteks näitas mulle majade vahel autosid ning mina pidin ära arvama, mis margiga on tegu. Okei, sellega saan hakkama, aga mudeleid ma küll ei tunne ja kuju järgi ei erista. Samas oleks aga äge vahet teha ja midagi enamat teada, kui et "see auto on punane" või "see auto on suur".
Peale näitust tulime kesklinna ning läksime BabyBack Ribs&BBQ restorani. Tõnis sai sünnipäevaks vautšeri ning saime endale valida XL suuruses pitsa ning pudeli veini.
Pitsa oli hiiglaslik. Sellest oleks jagunud neljale inimesele. Mina sõin ära kolm, Tõnis neli lõiku, ülejäänud lasime kaasa pakkida.
Nagu pildilt näha võib, oli tegu väga rikkaliku pitsaga. Juustu oli nii paksult, et muud asjad ei paistnud välja :D Muidu valisime Kansase pitsa, kus olid lisaks tomatipastale ja juustule veel sink, pepperoni, šampinjonid, hapukurk ja sibul. Põhi oli kõigest mõne millimeetri paksune ehk siis just selline nagu hea pitsapõhi võiks olla.



Aga kindlasti tahtsime ka mingit magustoitu proovida. Alguses, enne söömist, plaanisin võtta Ameerika õunakoogi või New Yorgi juustukoogi. Pärast söömist tundus aga piimakokteil parem valik. Mina valisin bubblegum'i ning Tõnis choco-cherry maitsega joogi. Jälle jäin vägagi rahule.
Ka teenindus oli väga meeldiv. Mulle meeldis see, et kliendid saadetakse lauda ning ettekandja käis aed-ajalt uurimas, kuidas toit maitseb või kas saab midagi meile veel pakkuda. See tekitas tunde, et olen teretulnud ning minu kui kliendi vajadustega tõesti arvestatakse.
Leidsime juba uued kupongi ning mõtlen, kas peaks selle ära ostma. Hinnad on tegelikult päris kallid (samas sooduskupongidega pole hullu), aga praegu arvan, et nii toit kui ka teenindus ja interjöör on seda väärt.

No comments:

Post a Comment