Friday, October 3, 2014

La plume et la libellule (sulg ja kiil)

Aimasin, et see nädal jõuavad kohale jälle mõned pakikesed ning nii ka läks.
Teisipäeva õhtul ootasid mind kaks väikest pakki, mis olid koju toodud, kolmanda kohta tuli sõnum.
Tellisin endale millalgi tahvelarvuti jaoks pulga, et ei peaks näpuga ekraani silitama. Muidugi ei saanud ma piirduda täiesti tavalise musta pastakat meenutava pulgaga. Leidsin hoopis sellise sule. Kuna sinine on üks mu lemmikvärve, siis palusin ekstra, et saadetaks ikka just sellist värvi. Ta on minu pikkade sõrmede jaoks natuke liiga lühike, kuid ajab asja ära. Lisaks näeb väga äge välja ning maksis vaid 0.63 senti.


Kiilist juba kirjutasin. Kuna sellele ei antud jälgimiskoodi, siis kartsin, et äkki läheb kaduma või üldse ei saadeta, kuid kohale ta ometi jõudis. Ma arvan, et 0.32 sendi kohta on see väga kena kaelakee. Sarnases stiilis tiibadega ning sinise kehaga võiks olla ka minu järgmine tatoveering (mis jah saab olema kiil, olen selle ära otsustanud).

No comments:

Post a Comment