Saturday, October 18, 2014

Kartuli-räimevorm

Nagu eile plaani võtsin, siis jätkasingi täna oma kokandusalaste katsetustega.
Lootsin küll teha ikka suure ja korraliku vormitoidu. Sellise, et homme ka süüa saaks, aga avastasin enne tegema hakkamist, et ainult kaks kartulit oli alles ja poodi ma ka enam minna ei viitsinud. Tegin siis väikese, üheinimesevormi.
Keetsin kartuli ära ja viilutasin. Räimed said juba eile puhastatud, nendega polnud muret.
Ladusin kihi kartuleid, kihi räimi, siis jälle kartulit ning veel kord räimi. Selle peale valasin muna-piima segu kook musta pipra, ürdisegu ja soolatiliga.

See ahjuvorm on mulle just paras, kuid peaksin mõtlema ikka suurema ostmise peale. Eks ma muretsesin selle kunagi keskkooli ajal, kui arvasin, et mina küll kellegagi koos elama ei hakka :D
Panin vormi 180 kraadisesse ahju ning lasin tal seal 20 minutit küpseda, siis keerasin ahju kinni, kuid vormil lasin veel 10 minutit kuumas ahjus olla.

Panin selleks 10ks minutiks ka viilu juustu kalade peale sulama ning lisasin natuke aknalaual kasvatatud basiilikut.
Ja lõpptulemus:
Maitses väga hästi. Oleks veel rohkemgi söönud, kui vaid oleks olnud :D
Sibul sobiks selle toidu sisse suurepäraselt, kuid kahjuks reageerib mu organism sibulale aina metstikuma vastumeelsusega ning kui ma just ei soovi veelta oma õhtut voodis kägaras, siis parem ei hakka seda endale sisse sööma.

No comments:

Post a Comment