Thursday, October 23, 2014

Head nädalavhetust või kas siiski?

Mäletan, et üle-eelmisel aastal oli mul põhimõte, et kui neljapäeval koolinädal lõppes, siis ma mitte mingi õppimisega sellel päeval ei tegele. Eelmisel aastal kehtis see idee reedeti. Reedel ma ei õppinud ega teinud tööd. Nüüd pole enam vahet mis päev on. Loomulikult on mul hea meel, et homme jälle natuke kauem magada saab, kuid mingit ülemäärast lebotamist endale lubada ei või.
1) tuleb koostada kolmas (ja viimane juhhuu) kõne avaliku esinemise praktikumiks
2) teha eesti keele harjutusi (Kes ütleb, et eesti keel on lihtne ning mis sellest ikka kõvasti õppida, siis tulgu külla, annan harjutused ette ja vaatame, kuidas läheb. Peaaegu iga nädal olen koju tulles kuulutanud, kuidas on õige öelda ja kuidas mitte, mis sõnu tegelikult kasutada ja mida mitte, näiteks, et ei ole õige öelda "rendiauto" vaid on "üüriauto", sest "rentimisel" ja "üürimisel" tehakse eesti keeles vahet. Renditakse midagi selleks, et tulu saada, nt maad, tööriistu, ettevõtet, üüritakse iseenda tarbeks, nt korterit, maja, autot)
3) teha selgeks Euroopa Liiduga seonduvat...eelistatavalt inimeste vaba liikumise teemat, sest selle kohta tuleb rühmatöö teha (aga kõik muud asjad on ka segased)
4) hakata valmistuma kultuuridevahelise kommunikatsiooni esseeks, enne mida on vaja läbi lugeda ca 90 lehekülge teooriat
5) teha ära iganädalased terminoloogia alased ülesanded (jälle tuleb eelnevalt lugeda tausta juurde)

Lisaks tuleb uue hooga hakata jälle töö asju ajama. Oma 20 minutilistel rattasõitudel koolist koju ja tagasi olen neile juba natuke mõelnud. Järgmine nädal võib-olla polegi väga raske.

Selle nädalavahetuse lugu on:

Olen seda viimasel ajal jube palju kuulnud ja nagu vahel juhtub, siis hakkab mõni laul täitsa meeldima, kui piisavalt kaua kuulata (või siis hakkab hoopis vastu käima).

No comments:

Post a Comment