Saturday, October 25, 2014

Pääsukesed ja Garnier

Kui ma pidevalt ikka kõvasti vaeva näen, siis vahel võib end ka natuke premeerida.
Juba eile trenni minnes märkasin postkastis pakiteadet. Seal polnud aga ei pakikoodi ega kaalu kirjas. Peast käisid läbi juba mõtted, et äkki saadetigi mulle nüüd postiga mõned harulades ämblikud (nagu ema ükskord hirmutas) või hoopis ebola (nagu Tõnis hirmutas). Läksin täna julgelt siiski postkontorisse ning ei saanud ei ämblikud ega haigusi vaid hoopis pääsukesed.
Tellisin natuke üle kolme nädala tagasi selle pusa-pluusi. Pildi peal oli ta paksem ja soojem. Plussid on need, et ta on täiesti paras ja näeb hea välja hoolimata sellest, et pildil oli materjal ikka päris teistsugune.
Ja jällegi on tegu halli värvi hilbuga. Olen avastanud, et hall ongi sellel sügisel moevärv. Mitmed blogijad kirjutavad sellest ning kiidavad, et tegu pole üldse igava värviga. Olen täiesti nõus :)


Otsustasin, et kui juba läheb asjade saamiseks, siis võiks neid ikka korralikult saada. Käisin läbi Selveri Ilupäevadelt ning tõin koju natuke juuksehooldustooteid (nagu võib aru saada, siis mulle meeldivad Garnieri tooted). Kui ma juba otsustasin, et tahan teist värvi olla, siis tuleb ka selle värvi eest hoolitseda. Võtsin tagavaraks ühe värvi ka juurde, sest praegu maksis see Partnerkaardiga vaid 1.99. Minu  Split-ends bandage juukseseerum hakkab otsa saama. Olen seda poolteist aastat kasutanud ning väga rahul. Just sellepärast jätkuski temast nii kauaks, et ta on nii tõhus. Kuna praegu tahan juukseid kasvatada, siis ei raatsi isegi katkiseid otsi ära lõigata. See vahend liimib otsad kinni ning muudab juuksed siledaks ja pehmeks. Šampooni ja intensiivset palsamit värvitud juustele pole ma varem proovinud. Lootused-ootused on kõrged. Homme hommikul proovin järgi.

.

2 comments:

  1. Jah, sul on õigus.
    Hall et tõmba tähelepanu kandjalt endalt kõrvale, lisaks saab seda hästi sobitada teiste värvidega ning natuke salendav efekt on tal ka.

    ReplyDelete