Tuesday, October 21, 2014

Foxu

Keskkoolis ja ülikooli esimestel aastatel tuli ette, et vahetasin soengut nii 5-7 korda aastas. Küll ma värvisin, lõikasin, lasin pikendused panna ning siis end siilikeseks lõigata. Kõike seda muidugi ise või mõne sõbranna abiga. Viimastel aastatel olen aga laisemaks muutunud. Muidugi oli väga äge see külje pealt siilikas soeng, mis mul Prantsusmaal oli ning veel uhkem oli punakas-oranž paremalt poolt pikem poisipea, mille 2013 aprillis lõigata lasin. Eelmise aasta sügis-talvel otsustasin aga juuksed mõlemalt poolt ühe pikaks kasvatada ning pruuniks värvida. Umbes aasta aega olengi sama soenguga olnud. Ainult tukka lõikas Mari vahel ning eks kasvades ka soeng natuke muutus. Aina enam tundsin aga, et mul on vaja väikest vaheldust. Lõigata praegu ei taha, järelikult tuli värvida ning üleeile tegimegi Mariga selle plaani teoks.

Enne:


Vahepeal:


Pärast:


Kuna ülemised pildid on tehtud õhtul toavalguses, siis ei jäänud värv päris nii erk nagu ta tegelikult on. Päriselt on ikka oranžim, nagu rebane :D Sarnane värv on mul varem ka olnud, aga siis vussisin selle punaka toonijaga ära. Praegu on veel harjumatu ja võõras. Eile ehmusin natuke iga kord, kui end peeglist nägin :D Aga üldiselt arvan, et see väike muutus oli õige otsus.
Tegin ka Mariga natuke äri ja otsin tema käest ära paari päikeseprille, mis talle tegelikkuses nii väga ei meeldinud kui pildi peal. Mulle pidid täitsa sobima.
Mulle meeldib, et nad on erinevad mu teistest prillipaaridest ning 1.39 euro eest võib ju kanda ka. Teatud riietusega usun, et kannaksin nad väga kenasti välja :)

No comments:

Post a Comment