Sunday, October 12, 2014

Hall hiireke

Minu suurte lemmikvärvide, sinise ja violetse kõrval olen hakanud aina rohkem ka tunnistama, et mulle meeldib hall värv. Üldiselt on ta ju päris igav. Ma ei tahaks endale halli mantlit või kevad-sügis jakki, kunagi pole ma näinud halle saapaid, mis tõesti meeldiks, kuid teatud kohtadesse sobib see värv suurepäraselt. Näiteks olen tükk aega tahtnud endale halli küünelakki. Selveri laadapäevadelt saingi Colorama laki vaid 1.50ga, katsin muidu läikiva laki mati pealislakiga ning tulemus on väga khuul. Ta on ühekorraga nii tagasihoidlik (mitte erk nagu oranž või punane) kui ka silmatorkav (kontrastis nahaga jääb hästi silma). Kindlasti polnud see impulsiivne ost. Käisin reede hommikul poes ning ütlesin endale, et kui seda lakki väga tahan, siis saan järgmisel päeval ostma minna. Kui aga ei taha, siis läheb see soov mul ka üle. Õhtuks olin kindel, et ikka pean selle laki saama ning nii ka läks.

Samal õhtul leidsin Lindexist 4.95 eest tumehallid sukkpüksid. Tegelikult plaanisin osta samasuguseid musti, kuid hall nägi veel parem välja. Kui täna need sukkpüksid koos musta kleidi ja saabastega jalga panin, sain kohe aru, et just see oli õige värv. Lisaks on nad väga soojad (praegu isegi liiga soojad) ja mugavad.
Hall sobib väga paljude teiste värvidega ning pole nii sünge kui must. Järgmise küünelakina tahaksin midagi hõbedast, mis selle halli lakiga kokku sobiks. Kahjuks pole ma näinud enam tükk aega Maybelline'i Brocades küünelakki. Ei tea, kas nad üldse on veel müügis või mitte.









Hall ilm ei meeldi mulle aga üldse. Kui eile oli päris mõnus, siis täna on küll kole. See ilm muudab nukraks ja uimaseks. Pean taaskord Võrus olema. Kapp on jälle täis präänikuid ning selline ilm ajab tagatipuks veel sööma ka (sest tuju on kurb, õue minna ei saa ja toas ka väga palju teha pole).

No comments:

Post a Comment