Wednesday, October 8, 2014

Kerge sõõm tegevusetust

Sain just valmis kõik kodused tööd, mis selleks nädalaks vaja teha oli (alustasin neid nädal tagasi). Muidugi eelmisel nädalal ma natukene ka ignoreerisin oma tegevusi ning võtsin kolmapäeval ja neljapäeval osa MV Spordiklubi tasuta treeningutest. Käisin kokku viies rühmatrennis (iga tund kestis pool tundi, õige trenn on ikka 60 minutit). Sain kinnitust, et aeroobika (Dance Mix ja Retroaeroobika) ei ole minu jaoks, kuid Fittball oli väga mõnus. Rühmatreeningutest motiveerituna käisin ühe tüki aja jälle ka jooksmas. Aga muu aeg möödus siiski vaid õppides või tööga tegeledes. Ja kui ma siis täna tegin ära Terminoloogia aluste homsed testid, oli kuidagi väga imelik olla. Nüüd ma siis tohin ilma südametunnistuse piinadeta Swamp Attack'i mängida või Imelist Ajalugu lugeda või hoopis teleka ees vedeleda, vähemalt täna. Kohe hakkasin küll mõtlema, et midagi peab ikka tegema. Inerts on sees. AGA, täna ei tee. Täna lihtsalt olen, sest homme on jälle pikk päev ees ning nädalavahetusel saab küllalt asju teha.

Laupäeval jooksmas käies kuulasin üle pika aja oma MP3-st muusikat. Leidsin sealt tõelist kulda. Ma isegi ei mäletanud selliseid artiste (alateadlikult ikka teadsin, aga polnud mõelnud nende peale ega neid kuulanud).
Roisin Murphy on üks mu noorusaja lemmikuid. Eks ma sain temaga läbi Alari tuttavaks ja siis sellega omakorda meenub Võru ja "tormiline" teismeiga. Ja nüüd kuulan teda jälle, teda ja Regina Spektorit.



No comments:

Post a Comment