Friday, October 24, 2014

Proovitreeningud ja kultuuri definitsioonid

Terve selle nädala pakkus MV Spordiklubi taaskord tasuta proovitreeninguid. Võtsin neist muidugi osa nagu ka septembris. Käisin nelja päeva jooksul viies trennis. Teisipäeval ja neljapäeval käisin BodyART treeningul, mis kujutab joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest ning tavapärastest jõuharjutustest koosnevat programmi. See meeldis mulle väga. Eriti mõnus oli teisipäeva õhtul peale loengut minna a end natuke venitada. Lisaks on treener väga tore. Sain talt nõuandeid seljavenituseks ja soovituse hakata massažis käima. Võimalik, et saaksin oma probleemi isegi korda, kuid selleks on vaja kõvasti tööd teha ja tõenäoliselt ka raha, sest ravimassaažid pole eriti odavad. Õnneks praegu on asi enamvähem kontrolli all, aga seda just tänu igahommikusele võimlemisele-venitamisele.
Kolmapäeval käisin Fitballi trennis. Seal olen varem kaks korda käinud ja see on minu jaoks täiesti sobiv trenn. Suure treeningpalliga on päris huvitav erinevaid harjutusi proovida. Aitab väga hästi tasakaalu treenida.
Eile ehk neljapäeval võtsin lisaks BodyART trennile osa ka Stripdance tunnist. Noh :D raske ei olnud, aga samas ega ma ikka 100% pihta ka asjadele ei saanud. Väga kohmakas tunne oli, aga õnneks olid kõik esimest korda. Täna käisin BodyKST trennis. See on lihastreeningule suunatud tund ehk siis täielikult ma tasse de thé. Kangi tõstan hea meelega, kükke teen veel paremaga.
Tegelikult tahaks/peaks ikka ostma mingisuguse kuukaardi ja hakkama jälle regulaarselt käima, kuid hetkel on aega natuke liiga vähe. Pluss siis oleks mõistlik osta ka kuupilet, mitte kogu aeg vändata rattaga mööda Riiamäge, ajakulu on ikka päris suur. Arvan, et hakkan talvevaheajal korralikult käima. Siis on hea, tean juba ette, millistes rühmatrennides lisaks jõusaalile käia tasub :)

Kui välja jätta trenniskäik ja üks osa ENSV-d, mida õhtusöögi juurde vaatasin, olen kogu päeva tegelenud didaktika teisipäevase ettekandega. See läks mul eile täiesti meelest oma must do nimekirja lisada. Igatahes pean teisipäeval tegema prantsuskeelse ettekande kultuuri erinevate definitsioonide kohta kahe artikli põhjal. Teema on iseenesest huvitav, aga artiklites on kohti, millest on päris raske aru saada. Kirjutasin kogu tähtsama jutu enda jaoks oma sõnadega ümber ja selleks, et ekstra tubli olla, tegin ka PowerPointi esitluse. Praegu pole mõtet asjaga enam tegeleda, sest kell on liiga palju. Pigem lasen tal päeva-paar seista ning siis vaatan uuesti üle.

Kui ma nüüd kiiresti magama ei lähe, siis hakkan hoopis sööma, kõht läks korraga jube tühjaks, aga seda küll endale kell 00.42 lubada ei taha.

1 comment:

  1. Sina oled tubli. Käid trennides ja õpid korralikult. Me just käisime autoga mcdrive-is, kuna mul oli isu kahekordse juustuburgeri ja jäätisekokteili järgi. Polnud just koige arukam tegu kuid reede puhul vast võib ka :) aga võtan sinust eeskuju ja hakkan ka rohkem trenni tegema.

    ReplyDelete