Thursday, September 25, 2014

Väikesed ja suured võidud

Tuesday was a good day.
Kui kogu aeg läheb viletsalt, oled haige ja väsinud ja tööd on palju, siis millalgi peab ju hästi ka minema. Ja minul läks, kohe oi kui hästi.
Muidu oli teisipäev nagu ikka tavaline tööpäev, millele järgnes koolipäev, kuid seekord juhtus ka ometi midagi ootamatut.
Ootamatus nr 1:
Mul oli tööl nii 50 minutit vaba aega ning läksin üle tee kaubamajja. Humanas pidi uus kaup olema ning mina tahtsin ikka veel teksapluusi (sain aru, et olen seda umbes aasta aega taga ajanud ning ikka pole leidnud). Ka seekord ei leidnud ning otsustasin põigata korraks Seppälässe. Seal olid suured allahindlused. Vahtisin ringi ja arvasin juba, et peaks kohe-kohe tagasi tööle minema, kudi siis jäi silma üks mustvalge geomeetrilise mustriga kleit, millel hinnaks 5 eurot. Tundus kena, S-suurus. Vaatasin edasi ja leidsin sama tegumoega veinipunase kleidi, hinnaks 2-eurot. Jäin mõttesse. 7 eurot kahe kena kleidi eest poleks ju palju. Läksin ehteid vaatama ning leidsin ka kõrvarõngad, mis sobiksid hästi veinipunase kleidi juurde, hinnaks 2.48 eurot. Kleidid istusid nagu valatult. Otsustasin, et ehteid on ka ikka vaja. Natuke kahju hakkas, sest 9.48 eurot on vaese tudengi jaoks ikka suur raha, aga läksin ometigi kassasse. Küll hiljem jõuan mõelda välja, mille eest end premeerida võin. Kassas lasi müüja mu asjad läbi ning ütles siis, et läheb vaatab, kas mustvalge kleit ka mitte 2 eurot ei peaks olema, sest tegumood on ju sama. Teist samasugust ta ei leidnud, kuid otsustas ikkagi, et teeb selle kleidi mulle samuti 2 euroga. Sain seega kolm asja odavamalt kui algselt kaks olin plaaninud osta. Olin väga meeldivalt üllatunud.


Olen aru saanud, et tahvliga ikka alati väga häid pilte ei saa. Vähemalt kui endast kaugemal seistes pilti tahan, siis nad eriti head ei tule.
Neid kleite tahtsin eriti tööl käimiseks. Siiani olen välja näinud nagu teismeline :D aga nendes kleitides olen stiilne naisterahvas. Ja need on niiiii seksikad. Ühest küljest on kleidid pikad ja katavad nii jalgu kui ka õlgu, kuid samas on nad liibuvad ning ei muuda mind jahukotiks. Ja need olid mõlemad vaid 2 eurot tükk :D

Ootamatus nr 2:
Asusin just töölt bussijaama poole teele, kui telefon helises. Helistati Miniristikust. Olen kaks kuud saatnud ristsõnade vastuseid ära. Mitte kunavarem pole ma seda teinud, kuid kuna suvel hakkasin neid rohkem lahendama, siis mõtlesin, et miks mitte. Sain kohe aru, et olen midagi võitnud ning palusin mõttes, et see poleks matkamüts või käterätik ning et 10 eurot oleks päris hästi. Ja siis teatati mulle, et olen võitnud peavõidu!!! Kohe ei saanud ma arugi, et mis see peavõit oli, aga kohe mulle ka öeldi, et see on 100 eurot. Ma alguses ei uskunudki seda, kuid nii see oli. Olen elus vaid korra varem midagi võitnud. See oli üks käsitöö kõrvarõngas, mille loosimist FBs jagasin. Tookord olin ka täielikus hämmingus, et kuidas just mina võitsin. Teisipäeval ei suutnud ma aga mitte kuidagi oma õnne uskuda. Kõigepealt soodne tehing poes ja siis ristsõna peavõit. Peale tööd kooli minek ei tundunud enam üldse nii jube ja raske. Lisaks nägin natukeseks Marit, kes aitas mul  järgmiseks päevaks ühte üllatust ette valmistada. Eks pingelisel ajal on ka see võit, kui kalleid inimesi natukeseks näha õnnestub.
Õhtul meisterdasin Tõnisele salaja sünnipäevakoogi ning tundsin end hoolimata pikast päevast väga hästi.

Tänase päeva võit oleks see, kui suudaksin end kätte võtta ja terminoloogi aluseid õppima hakata, kuid pugisime end Tõnisega Hesburgeris rämpstoitu täis ning hea meelega läheks magama. Aga võib-olla lähengi ning õpin siis õhtu poole.


No comments:

Post a Comment