Wednesday, September 17, 2014

Owli maania j2tkub

Nii tore oli tulla eile t66lt ning avastada, et kodus ootas mind yks pakike. Seekord j6udis kohale (3 n2dalaga) suurep2rane 66kull-kell-kaelakee.

See j2i mulle juba p2ris ammu silma ning imetlesin seda enne tellimist ikka tykk aega. V2limus on t2pselt selline nagu pildid lubasid. T66le hakkas ka kohe, kui olin kella yles keeranud. V6ib-olla kujutasin ehet natuke suuremana ette, kuid nyyd olen teda paar tundi kandnud ning ka p2ris mitu korda aja vaatamiseks kasutanud ja olen ka suurusega v2ga rahul. Hind oli soodusmyygi k2igus vaid 1,37 eurot :)

Olen avastanud, et loengutevahelised pausid on v2ga m6nusad blogi kirjutamiseks. Saab korraks puhata ning millegi muu peale m6elda. Lisaks on seda v2ga m6nus teha tahvelarvutiga.

No comments:

Post a Comment