Monday, July 8, 2013

Nädala lemmikud

Olen tagasi Tartus, kuid vaid paariks päevaks. Teen siin kahele erialale magistrikatsed ära ning siis sõidan tagasi Võrru. Tahan võimalikult palju olla koos Alariga ning suvel on Võrus lihtsalt parem. Oma toas on küll hea ja rahulik (Võrus on terve pere kohal), kuid päikseise ilmaga tahaks kõvasti rohkem olla aias ning vaarikaid-tikreid näost sisse ajada.
Käisin täna emaga Humanas talle pükse otsimas. Oli uue kauba päev ning saime talle kenad mustad teksad ning suvised õhukesed Aladini püksid (mida hakkan ka ise kandma, kui seal olen). Mina sain endale hästi kena ja mahuka koti. Ema juba ütles, et kui ma ära tüdinen, siis võin selle talle anda :D



Täna said järgi proovitud uued valged tennised, mille Kädi Soomest koolilõpu puhul tõi. Pärast esimest päeva on nad veel puhtad ning jalas väga mugavad.







Viimase aja ilutoodete lemmikud on H&M'i küünelakk Dust & Diamonds (mis on kahjuks vaid laenuks saadud) ning huulepalsam Lushilt. Peale on kirjutatud "Honey Trap" ja see võie onngi tõeline lõks. See lõhnab nagu meepiim, ainult veel magusamalt. Ainuüksi lõhna pärast olen kõrvale jätnud kõik senised huulepulgad. Ja kui mõnusaks-pehmeks see huuled teeb...

Seda armsat piimakohvi värvi küünelakki kiitis ka mu isa.
Ka mulle meeldib väga vaheldus sinisele-rohelisele.



No comments:

Post a Comment