Monday, July 15, 2013

Oh, das Võru

Võrus liigub aeg teistmoodi, kuidagi palju aeglasemalt. Seda isegi siis, kui kõvasti tegevust on.
Reedel kohtusin oma ema sakslastest kirjasõbraga, kes varem polnud Eestis käinud, kuid nüüd selle reisi koos oma mehe ja tütrega ette võttis. Käisime ühel Folkloorifestivali tantsuetendusel kus ka minu vend tantsis.
Oi mul on ikka vahva veli :D
Tema oli üks kuradikene.





Laupäeval teenisin marjakorjamisega välja oma Võrus viibimisõigust, veetsin aega Alariga.
Tegime pättuseid natuke, sain kergeid kehavigastusi, kuid ei midagi letaalset ning kokkuvõttes oli tore.
Eile käisime perega päris maal, Kangstis, ühe sugulase 80 aasta juubelil. Ma ei tea, mis mul viga oli. Ootasin seda minekut väga, kuid lõpuks, kui minema hakkasime, läks tuju halvaks ning kohal olles ootasin vaid, et saaks koju tagasi. Ilus oli seal ikkagi ja mul on kahju, et enesetunne just siis pidi kehvaks minema.


Mmmm...rohkem pilte ei viitsinud teha. Üks sugulane tegi ja tal oli niikuinii parem aparaat. Aga seda imemaitsvat hõrgutist lihtsalt pidin jäädvustama.

Kunagi oli see üks mu lemmikkohti terves maailmas. Nüüd ei käi seal enam eriti tihti. Enne eilset käisime viimati 3 aastat tagasi.

Minu parim sõber siin lisaks Alarile. :) Väike hüljes.

No comments:

Post a Comment