Sunday, July 7, 2013

Natuke näputööd ja kõvasti kohvi

Tuli meelde lisada pilt järjekordsest särgist, mille ära kaunistasin.
Ma ei tea, miks mul seda Prantsusmaal nii väga vaja oli, et päev enne ärasõitu veel ostma jooksin. Olen seda vaid korra-kaks kandnud. Nüüd ehk kannan rohkem.



Oleks pidanud käsitööd ka Võrru kaasa võtma. Tegelikult tulin siia põhiliselt ühe töökoha asjus, mille ma ka sügisest saan. Kuna Alar siin juba on, otsustasin ka jääda, aga täna polegi teda näinud. Pool päeva sadas paduvihma. Joon oma päeva neljandat kohvi ning võitlen unega.
Mul tekkis korraks suur luuseri tunne, sest ma lihtsalt istun terve päeva. Loen Anna Gavaldat (mitte teab mis vaimutoit, aga tahan keelt selgena hoida, eriti enne magistrikatseid) või mängin internetis prantsuskeelseid sõnamänge. Jõudsin ka valida välja hunniku kleite, mida Hiinast tellida tahan ja otsustasin, et pean oma praegusest garderoobist vabanema. Eks jagan sõbrannadele või püüan maha müüa.
Tahaks olla hullult produktiivne. Plaan on suvel rootsi keelt õppida, kuid enne magistrieksameid ei taha muu keeega tegeleda. Niikuinii esimene eksam on inglise-eest tõlkesse ja alles järgmine üldromanistikasse. Vene keelt tahtsin ka meelde tuletada. Juba tuli mõte, et peas laskma sünnipäevaks kinkida mingi õpiku vene keele algajatele. Ideaalne oleks, kui mingil eluperioodil (lähitulevikus) oleksid selged lisaks prantsuse ja inglise keelele, rootsi, vene ning katalani keel. Selle viimase oskajaid ei ole Eestis palju ning kui 2014 referendum läbi läheb ja Katalooniast iseseisev riik saab, oleks väga hea ja lahe, kui oskaks arvestataval tasemel. Hakkaks näiteks tõlkima või riikidevahelisi suhteid arendama.
Plaanid tänaseks päevaks võiks ka olla sama suurejoonelised. Loodan, et varsti saab sauna.

No comments:

Post a Comment