Tuesday, July 30, 2013

kulturnõi gorod

Pean taaskord nentima, et mul on väga vahva ja äge vend.
Käisin täna vaatamas Võru linna suvelavastust "Tamula - maja Katariina alleel". Vend mängis seal ühte peaosa:  noort Georg Otsa...lisaks nõukogude ametnikule ja kalamehele. Tal on kuhjaga annet. Mulle meeldib teda alati tuttavatele kiita, aga sisimas olen päris kade, et mina nii osav ei ole. Teised olid ka vahvad. Tallinnast kutsuti kohale Väino Puura. Idee oli kehastada vanas Aleksandri restoranis (hiljem Tamula söökla) kuulsaid Võru inimesi tollest ajast. Ega ma eriti enam ei imesta, et siin kummalisi inimesi näen...neid on siin ikka alati olnud. Korra öeldi etenduses ka ühe naise kohta,et "ah see on üks Võru veidrik".
Nüüd olen saanud Võrus nii kino kui teatrit.
See esimene ka mulle meeldis...keskelt ja lõpust. Plaanin nüüd "Suure Gatsby" raamatu läbi lugeda.

Täna vaatasin järgi laupäevase osa oma uuest lemmikkrimisarjast "Irene Huss". See rootsalste sari on kõvasti parem ja loomulikum kui need Ameerika omad, samas ka jõhkram. Ma polnud varem nende alguslaulule tähelepanu pööranud, aga täna otsisin selle üles ning ei suuda kuulamist lõpetada. Olen vist leidnud ka uue laheda artisti.
Pikemat blogger mul siia panna kahjuks ei lase.


No comments:

Post a Comment