Sunday, August 4, 2013

Kolm filmi ja üks sari

Lõpuks jõuan jälle kirjutada.
Tahtsin juba eile, aga siis olid mul enda süü tõttu siin probleemid internetikiirusega. Sain need õnneks tänu T-le lahendatud.
Kuna hea oleks, kui postitused oleks mingi organiseeritud sisuga, siis ma ei kirjuta praegu kõigest. Mu sõbrannad küsivad tihti, kas mul on uusi riideid. Riidepostituse teen õhtu poole. :)
Viimastel päevadel olen näinud aga enda jaoks uusi filme-sarju: ühte Rootsi, ühte USA, ühte Taani ning ühte prantsuse. Kõik olid head valikud.
Kõige suurem üllatus oli minu jaoks Ingmar Bergmani "Seitsmes pitser". Arvasin, et tegi on korraliku draamaga (rüütel mängib surmaga malet, et endale aega juurde võita samal ajal kui mööda maad liigub ringi katk). Tegelikult oli see film tänu kõrvaltegelastele ja huvitavatele dialoogidele ka humoorikas ja põnev. Alguses kuulasin vaid rootsi keelt taustaks, kuid kui mingil ajal vaatama ka hakkasin, olin kohe pahane, et algusest peale ei viitsinud vaadata.
Teised filmid, mida T-ga vaatasime, olid "Death Proof" Tarantinolt ning "Festen" Vinterbergilt ja Rukovilt. Tarantino filmid on mulle alati meeldinud, nii meeldis ka see kuigi mõne koha peal pani võpatama ja loomulikult oli verd ja tapmist. Lõppes õnneks hästi :D
"Festen" oli meie mõlema jaoks uus film. Draamad mulle meeldivad ja kokkuvõttes kõik hästi tehtud, kuid selles filmis toimus kõige põnevam hetk suhteliselt alguses ning lõpus enam mingit puänti ei olnud. Me muidugi ikka lootsime, et tuleb, kuid ei. Ma ei teagi, kas see oli siis hea või halb.
Uus sari, mida lõpuks ometi vaatama sain hakata on prantsuse "Les Révenants" ehk "Tagasitulijd" otsetõlkes. Teadsin seda sarja varem, kuid polnud võimalust seda endale muretseda. Taaskord aitas T mind selle probleemiga.
See on sari ühest väiksest linnakesest, kuhu hakkavad ilmuma mingi aja eest surnud inimesed (mitte zombid). Neil pole aimugi, et nad surnud oleks ning nad tahavad oma elu edasi elada. Samal ajal hakkavad toimuma ka salapärased mõrvad. Tõenäoliselt on need asjad omavahel seotud, aga eks seda saan lõpu poole teada.
Täna on mul plaanis selle sarjaga jätkata ning ära vaadata ka "Irene Hussi" eilne osa.

No comments:

Post a Comment