Monday, August 26, 2013

DIY ehtehoidja

Kui päeva jooksul midagi päriselt käegakatsutavat valmis teha, siis võib ikka rahul olla küll. Ma ei tea, kas see idee tuli millalgi eile või täna hommikul, aga igatahes kui Võõpsust bussi peale istusin, siis oli mul kindel plaan, et tahan täna endale ehtenagi, hoidja, raami vms teha. Mul on päris palju ilusaid kõrvarõngaid, kuid need on segamini kahes karbis ning tihti kannangi vaid 2-4 paari, sest need on jäänud kas laua-öökapi peale vedelema või on karbis kõige peal. Korraks mõtlesin, et ostan ehtehoidja, kuid siis sain aru, et mul on ju tegelikult endal vahendid selleks olemas (va raam) ning milleks ma raiskan kõvasti raha, kui võin ise endale teha midagi originaalset ning päris enda oma. :)
Lõikasin siis A4 akvarelliploki küljest ära tagumise papist osa, värvisin selle akrüülvärviga üle, püüdsin maalida ka kaunistusi, kuid kahjuks ei olnud mul häid pintsleid enda käes ning muster sai natuke lopergune väriseva käega tehtud. Mingi suvalise superliimiga liimisin kuivanud papi külge pitsi. Käisin õhtul veel ka Jyskis ning sain sealt 3.79 eest ilusa raami. Tulemus on siin:



Kui raam täidetud sai, siis tegelikult tuleb välja, et joonistust polegi eriti näha.
Nüüd on mul hea ülevaade vähemalt osadest ehetest. Järgi jäävad veel klõpsuga ning ilma konksuta (pulgaga?) kõrvarõngad.
Olen oma tööga väga rahul! :)

No comments:

Post a Comment