Thursday, August 8, 2013

Päevad täis päikest ja palavust

Päikese ja soojuse puudumise üle küll kurta ei saa. Kurdaks aga selle üle, et selle palavuse pärast ei saa enam öösel magada :(
Hoolimata palavusest tunnen, et selliste ilmadega toas olemine on ressursside raiskamine ning tahan võimalikult palju õues olla. Eile läksingi juba lõuna ajal kanali äärde raamatut lugema. Alguses polnud mingit plaani sinna kauemaks jääda, kuid Mari helistas mulle ning pakkus välja, et võiks Emajõe äärde randa minna. Mina seal see aasta käinud ei olnud ning olin nõus. Nüüd on jumet rohkem kui küll ning ka ujumas sai jões käidud.


Sõbrannad lähevad randa, et koos aega veeta - üks mängib telefoniga, teine lakkis küüsi



Mari arvas, et mul oli lahe riietus. Ma ise ütleks, et vanast peast tulevad hullud mõtted pähe. Eile tundus hea mõte otsida kapipõhjast üles mingid vanad roosad lühikesed püksid. Kunagi olid need mulle väikesed ja siis jäid seisma. Nüüd on väga parajad, aga ilmselt seisavad edasi kui ma neid just maha ei müü. Paras ego kergitus oli see, kui Mari mulle ühtesid vanu khakivärvi GinaTricot pükse pakkus...suurus 34 ning need on mulle täiesti parajad. Hea küll, ilmselt on need veninud natuke, aga mitte üle 36.

Päeva lõpetasime jääkülma puuvilja smuutiga.

Eile andis Mari mulle üle minu ametliku sünnipäeva kingi: küünemaalingute komplekt koos šabloonide ning kolme lakiga, kašmiiri kehakoorija shea võiga, ihupiim ning kulmufiksaator.

Olime natuke kokku leppinud, mis ta Rootsist tuua võiks. H&M on ju jätkuvalt defitsiit :D
Samas oli ka üllatus, et mida minu koostatud nimekirjast seal saada on. Mul on nende asjade üle väga hea meel ning paari olen jõudnud ka järgi proovida. Olen väga rahul :)

Täna sain kätte ühe Hiinast tellitud kleidi.


Pärast triikimist on kaugelt vaadates kena, kuid väljend "Made in China" õigustab end täielikult. Õmblused on alla igasugust arvestust ning selja taga olevad paelad hargnevad. Pean need ise kinni sulatama. :( Jällegi polnud õnneks kallis ning ehk ikka leiab sügisel kasutamist. Praeguste ilmadega seda kanda ei saa, sest on tunne nagu oleks kilekott selga tõmmatud, õhku ei tule grammigi läbi.

Täna pool kolm alustab tööd Kaasla&Alliku õmblustöökoda. Maril on õmblusmasin ning saan oma disainiprojektid valmis teha :)

No comments:

Post a Comment