Sunday, August 4, 2013

Lubatud uued riided

Nagu hommikul kirjutasin, siis õhtul näitan oma kõige uuemaid rõivaleide.
Mulle väga Seppälä riided ei meeldi, kuid eelmisel nädalal käisin sealt läbi (-70% oli ale) ning kohe väga-väga hakkasid meeldima ühed laiad püksid. Suur pükstesõber ma ka ei ole viimasel ajal, kuid nende pükstega võin isegi proovida sõbraks saada.
Jalad koos on seelik...

...aga tegelikult on püksid.

Postiga jõudis Hiinast kohale üks kleitidest, mille sealt tellisin. Kleit on küll uus ja üldiselt kena, kuid lähemalt uurides on õmmeldud ikka päris halvasti. Mõni koht tulen ilmselt endal üle teha. Õnneks see palju ei maksnud, nii et kahju mul ka pole.


Kui Võhmas käisin, siis astusin läbi ka kohalikult kirbuturult. Leidsin sealt tumerohelise (tumedam, kui pildil) villase kampsuni. Väikese augu pärast vasakul rinnal sain 50 senti alla ehk siis 2 euroga. Mul oli selle kampsuniga üks plaan ning nüüd jõudsin selle ära teostada.


Kasutasin Marilt saadud neete ning tegin kampsuni tükk maad effektsemaks. Ise olen päris rahul. Võib-olla veel lisan kuhugi midagi, võib-olla võtan ära, aga võib-olla ei muuda üldse midagi.




No comments:

Post a Comment