Monday, August 26, 2013

Tagasi Tartus

Olen üle nädala aja tagasi oma Tartu kodus ning ausalt öeldes oleks hea meelega jäänud kauemaks maale. Siin tunnen, et pean asjalik olema ja midagi tegema. Igasugused kohustused tuletavad ennast meelde. Samas tahaks hoopis aias päikse käes õuna nosida või kassiga mängida või lihtsalt teleka ees vedeleda.
Eilse päeva veetsin sammuti Võõpsus. Sõitsime ratastega Räpinasse ning T tegi ettepaneku, et võib minust Nat Geo raami juures pilti teha. Digikat polnud mul kaasas seega tegime telefoniga pilti. Kvaliteet annab soovida, aga eks mälestuseks jääb ikka. Läbi raami peaks paistma Räpina mõis ning need puud, mis paremale jäävad, kuuluvad juba metsapargi juurde.


Täna sain pildi peale ka väikese Minni. See, et ma kassiinimene olen, ei tohiks üllatus olla, kuid T-l on ka väga armas koer Jerry. Temast mul küll pilti pole, kuid see on üks väheseid koeri, kellele hea meelega pai teen.
 Minniga saime päris suurteks sõpradeks.




Täna on mul plaanis taaskord üks disainiprojekt, kuid seekord pole see riideese vaid pigem sisekujunduselement. Loodetavasti jõuan ka tööasju teha, aga kõigepealt lõbu ja siis töö. :D

No comments:

Post a Comment