Saturday, August 10, 2013

Grill, lauamängud ning müürilill

Ma veetsin üle 25 tunni uskumatult toredalt aega.
Alguses mõtlesime T-ga minna Tartuffi raames "The perks of being a Wallflower" vaatama. Ta kutsus mu enne seda koos oma sõpradega grillima. Sõin ilma silma pilgutamata ära korraga pool kilo broilerifileest grillvorste. :P
 Ilm ei olnud enam nii palav, saime isegi vihma ning pärast paari õllet ning kõhu täissöömist ei viitsinudki enam välikinno minna. Selle asemel mängisime mitu tundi erinevaid (minu jaoks täiesti uusi) lauamänge ning kuulasime muusikat. T on tore, tema sõbrad on toredad, mul pole üldse kahju, et ma filmi suure ekraani pealt ei näinud. Vaatasime selle täna arvutist järgi. Päris hea film oli.
Nüüd olen tagasi kodus. Mind kutsusti täna peole, kuid mul pole tegelikult väga isu minna. Sissepääs lubati välja teha (üks hilinenud sünnipäevakink), siis ju võiks minna, kuid olen mõtetega mujal, ühes teises kohas, ühe teise inimesega. Kuid ma loodan siiski, et mul on ka täna tore.


No comments:

Post a Comment