Saturday, August 17, 2013

Valmistun sügiseks (uued ostud)

Üleeile kui T-l külas olin, siis otsustasin minna ühte Second-Handi, mis tema kodu lähedal on. Olen seal kunagi paar korda varem ka käinud ja teadsin, et seal võib olla häid asju. Eelmisel suvel proovisin sinna isegi tööle saada, kuid mind ei võetud vastu.
Kui juhtub nii, et ma midagi leian, kuid ei suuda otsustada, kas osta või mitte, siis ootan päeva või kaks ning kui tunnen, et asja ikka veel tahan, lähen ja ostan ära. Panin ka üleeile paar asja mõttes ootele ning eile läksin ja ostsin ära.
Mul on väga hea meel nende Filippa K kingade üle.

Plaanin need võtta tööle vahetusjalanõudeks. Hea meelega käiks küll tennistega, kuid arvan millegipärast, et seal, kuhu ma lähen ei tohi välisjalanõudega käia. Aga eks paistab. Igal juhul meeldib mulle, et need on lihtsad, samas naiselikud ning 4.20 euri ei ole ka hirmus hind korralike kingade eest.

Samast poest sain ka ühe 1 eurose MNG pluus-tuunika, mida kujutan juba ette teksade ja nende kingadega.

Kuna mu fotokas on kaugel sellest, et teha häid pilte, siis ei ole ka see pluus pildil selline nagu päriselt. Tegelikult on see samblaroheline väikeste pronksjate nööpidega. Riidepuul tundub suurem ja laiem kui päriselt seljas. Sügisese töö jaoks olekski vaja midagi elegantset ja viisakat.

Viimane ost oli küll pigem hinna pärast.
Ostsin 1 euro eest OLIIVIROHELISE (mitte halli) emm...kleidi? Näeb välja nagu pikem pluus, aga isegi suurus S oli mulle ikka rohkem kleit. Kuna see on päris liibuv, siis on see minu vormisäilitamise kostüüm :D Eks olen ikka siin maiustanud, aga nüüd tahaks väikesest kõhukesest lahti saada, mis tekkima hakkab. Loodetavasti see pluus-kleit motiveerib natuke, sest tegelikult seljas näeb ta kena välja.

Sain kätte oma viimase Aliexpressi kleidi. Ei julgenud avadagi, sest eelmised kaks olid parajad õudused. :/
See kleit oli minu üllatuseks väga hästi õmmeldud. Ka värvid on väga kenad. (Algus oli paljutõotav.) Kahjuks selga pannes avastasin, et seelikuosa algab minu jaoks liiga kõrgelt. Nüüd tuleb see kleit müüa mõnele vähem rinnakale. :D



Täna jätkan oma sügiseks valmistumise protsessi. Tegin just mitu tundi töö asju ning nüüd hakkan keetma õuna-astelpajumoosi.

No comments:

Post a Comment